Beste iedereen,
Ik ben een zzp-er en ontwerp oa websites voor bedrijven en particulieren. Ik gebruik dus tekst editors en grafische programma's. Daarnaast gebruik mijn computer ook voor zo nu en dan een game. Het zou fijn zijn als ik de wat nieuwere games op hoge instellingen zou kunnen spelen, maarr dat is niet het belangrijkste voor mij.
Ik wil graag 3 schermen en 2 harde schijven waarbij 1 harde schijf dient als backup. De gegevens dienen dan naar 2 harde schijven tegelijk geschreven te worden. De naam hiervoor ben ik even vergeten
Aangezien ik een volledige leek ben in hardware en de configuratie daarvan, laat ik mijn computer samenstellen door een winkel. Ik heb het volgende systeem terug gekregen:
Behuizing: Thermaltake Matrix
Mainboard: GigaByte EP45-DS3P
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E8400 (Boxed, FC-LGA4 )
Geheugen: 2 x Kingston DDR2 2GB 800
Videokaart: 2 x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
Soundkaart: 7.1 onboard
Harddisk: 2 x Samsung SATA II 1TB 32MB
DVD brander: Sony - NEC Optiarc 20x dvdrw black AD7203S LF SAT
Monitor: 3 x Samsung 20 inch tft 2043NW black
CPU-Cooler: Original
Speakers: Creative Inspire T7900 7.1 zwart
Software: Microsoft Vista Ultimate SP1 NL 32 1P
Voeding: PSU XILENCE SPS-XP480 480W ATX
Keyboard: Microsoft Wireless Laser Desktop 7000
Extra: Linksys G Desktopkaart
Is dit een goed systeem? Of zijn er een aantal dingen die misschien net iets beter zouden kunnen?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd!
Ik ben een zzp-er en ontwerp oa websites voor bedrijven en particulieren. Ik gebruik dus tekst editors en grafische programma's. Daarnaast gebruik mijn computer ook voor zo nu en dan een game. Het zou fijn zijn als ik de wat nieuwere games op hoge instellingen zou kunnen spelen, maarr dat is niet het belangrijkste voor mij.
Ik wil graag 3 schermen en 2 harde schijven waarbij 1 harde schijf dient als backup. De gegevens dienen dan naar 2 harde schijven tegelijk geschreven te worden. De naam hiervoor ben ik even vergeten
Aangezien ik een volledige leek ben in hardware en de configuratie daarvan, laat ik mijn computer samenstellen door een winkel. Ik heb het volgende systeem terug gekregen:
Behuizing: Thermaltake Matrix
Mainboard: GigaByte EP45-DS3P
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E8400 (Boxed, FC-LGA4 )
Geheugen: 2 x Kingston DDR2 2GB 800
Videokaart: 2 x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
Soundkaart: 7.1 onboard
Harddisk: 2 x Samsung SATA II 1TB 32MB
DVD brander: Sony - NEC Optiarc 20x dvdrw black AD7203S LF SAT
Monitor: 3 x Samsung 20 inch tft 2043NW black
CPU-Cooler: Original
Speakers: Creative Inspire T7900 7.1 zwart
Software: Microsoft Vista Ultimate SP1 NL 32 1P
Voeding: PSU XILENCE SPS-XP480 480W ATX
Keyboard: Microsoft Wireless Laser Desktop 7000
Extra: Linksys G Desktopkaart
Is dit een goed systeem? Of zijn er een aantal dingen die misschien net iets beter zouden kunnen?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd!