"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Excuses.. kan een slotje op.. 'k Heb nu 15 topics gehad en ik heb eindelijk wat info hierover gevonden. Toch bedankt..
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
En dat in 12 minuten
Money for nothin' and your chicks for free
proficiat
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Verwijderd
Kijk voor een 21mm Zalman koelling met hoogstaand koelblok
die paste zelfs in mijn minikastje
die paste zelfs in mijn minikastje
Nee.. ik heb de afgelopen uren topics zitten doorspitten, maar kon maar niets vinden. Toen maar dit topic geopend en gelijk blijven zoeken.. en toen vond ik wat.. 't is ook altijd de laatste plek waar je zoekt he? 
@MCPDAVE: Had al zoiets vernomen!
@MCPDAVE: Had al zoiets vernomen!
Slotjes gaan op topics die niet aan beleid voldoen. Deze gaat ook op slot, maar dan omdat er weinig eigen inzet uit blijkt (je post niet de exacte afmetingen van de vrije ruimte rond je socket, je post geen links naar wat je wel al gevonden hebt) en omdat je het in het verkeerde subforum dumpt - koelers sec horen in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen, moederborden in PMG. Geen van beide in Overige Hardware.Frizzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:38:
Excuses.. kan een slotje op.. 'k Heb nu 15 topics gehad en ik heb eindelijk wat info hierover gevonden. Toch bedankt..
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()