Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke koeling past er op m'n moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:48
Hey mensen,

Ik heb een praktisch probleem. Ik ben op zoek naar een S939-cooler. Ik heb momenteel een stock-cooler op m'n x2 4200+. Ik wil echter een betere cooler. Probleem is echter dat niet elke S939-cooler past op een 939Dual-SATA2 van Asrock. Ik had o.m. een Arctic Cooler Silencer 64 Ultra en die paste niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.freshcut.nl/images/moederbord.jpg

En deze past dus sowieso niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.arctic-cooling.com/pics/products/31_big.jpg

Kon 'm met pijn en moeite terugbrengen bij de winkel. Want volgens hen zou het moeten passen. Nou, zonder het alu koelblokje van het moederbord af te halen én zonder een reepje geheugen eruit te halen, dus echt niet.. :S

Zijn er nog mensen met goede ideeën? Mensen die er ervaring mee hebben, misschien? Bij voorbaat dank!

Gr. Frizzz

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Frituurman
Excuses.. kan een slotje op.. 'k Heb nu 15 topics gehad en ik heb eindelijk wat info hierover gevonden. Toch bedankt..

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

En dat in 12 minuten :)

Money for nothin' and your chicks for free

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

proficiat :+

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Kijk voor een 21mm Zalman koelling met hoogstaand koelblok
die paste zelfs in mijn minikastje

• Frituurman
Nee.. ik heb de afgelopen uren topics zitten doorspitten, maar kon maar niets vinden. Toen maar dit topic geopend en gelijk blijven zoeken.. en toen vond ik wat.. 't is ook altijd de laatste plek waar je zoekt he? :)

@MCPDAVE: Had al zoiets vernomen! :D

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Frizzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:38:
Excuses.. kan een slotje op.. 'k Heb nu 15 topics gehad en ik heb eindelijk wat info hierover gevonden. Toch bedankt..
Slotjes gaan op topics die niet aan beleid voldoen. Deze gaat ook op slot, maar dan omdat er weinig eigen inzet uit blijkt (je post niet de exacte afmetingen van de vrije ruimte rond je socket, je post geen links naar wat je wel al gevonden hebt) en omdat je het in het verkeerde subforum dumpt - koelers sec horen in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen, moederborden in PMG. Geen van beide in Overige Hardware.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.