Toon posts:

Films gestreamed op computer afspelen op LCD tv.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

wat ik graag zou willen is films afspelen op mijn televisie (Samsung LE32A450) dit had ik in het begin gedaan met mijn oude pc, helaas kon deze het niet goed meer aan door veroudering, dit werkte dus niet goed. Nu ben ik op zoek naar een andere manier om het op te lossen.
Ik heb alleen geen flauw idee waar ik precies op moet letten bij het uitzoeken van zo'n allesspeler (ik neem aan dat ik dit o.i.d. nodig heb). Waar het mij om gaat is dat hij films moet kunnen afspelen van zowel mijn eigen pc (gedeelde bestanden) als foto's, filmpjes etc. van mijn externe harddisk, deze hangt in mijn netwerk (Conceptronic CHD3NET).

Verder zou het wel lekker zijn als ik mijn tv in mijn slaapkamer (LG 22LS4R) er in de toekomst ook bij kan hangen zodat deze ook dezelfde mogelijkheden heeft, dit is natuurlijk geen MUST, maar als de mogelijkheid er is waarom dan niet ;)

Ik zou het wel lekker vinden als het apparaat een beetje een normale prijs heeft, dus niet dat ik 100-en euro's kwijt ben voor zo'n apparaatje.

Is er hier iemand die mij kan helpen met deze behoorlijk moeilijke keuze?

Groetjes Kevin

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:36

PoweRoy

funky!

Kost aardig wat maar je kan dan films (zelfs hd) streamend kijken op je tv
Conceptronics Full HD player

Kost alleen >300 euro

Netwerk players zijn eenmaal duur, wat ik een tijd gedaan is een cheap-ass divx spelertje gekocht en bestanden op dvdrw gebrand. Ff helemaal volduwen en dan hoef je niet zo vaak te branden.

[This space is for rent]

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:43
Je kunt een xbox 360 ook gebruiken als extender van je mediacenter pc. Kost tegenwoordig nog geen 200 euro en je kan er ook op gamen.

Verwijderd

Topicstarter
ik had inderdaad ook al zitten kijken naar die Conceptronics full HD player, en zie dat eigenlijk wel zitten. Maar vind inderdaad de prijs behoorlijk (echte hollander he :P)

Maar een xbox 360 zie ik dan weer niet echt zitten, dit voornamelijk omdat het zo'n sta-in-de-weg is.

Groetjes Kevin

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:50
L-VIS schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:32:
Je kunt een xbox 360 ook gebruiken als extender van je mediacenter pc. Kost tegenwoordig nog geen 200 euro en je kan er ook op gamen.
En ze maken herrie

A Soldiers manual and a pair of boots.

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:48

ODF

Het wil ook voor onder de 200 euro: Popcorn Hour A-100

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
> € 300,--???
Zijn jullie nou tweakers of niet!

pricewatch: Conceptronic Grab'n Go FullHDMediaPlayer Gigabit

Draadje loopt hier: Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic

[ Voor 15% gewijzigd door GrrRon op 30-06-2008 21:23 . Reden: link draadje ]

"Soylent Green is people!"

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NOT! De 360 als extender is net zo stil als elk ander media-appliance zonder draaiende componenten!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1