Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uTorrent wilt emails versturen?

Pagina: 1
Acties:

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Mijn uTorrent client staat het e.e.a. te downloaden en te seeden, wat doet niet terzake, maar het zijn geen uitvoerbare bestanden. Maar nu zag ik wat vreemds in de activiteitenlogboek van McAfee:
27-6-2008 2:39:14 Geblokkeerd door poortblokkeringsregel C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe Standaardbeveiliging van Anti-virus:Voorkomen dat massamailing-wormen e-mailberichten verzenden 62.142.159.69:25

27-6-2008 2:53:17 Geblokkeerd door poortblokkeringsregel C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe Standaardbeveiliging van Anti-virus:Voorkomen dat massamailing-wormen e-mailberichten verzenden 62.142.159.69:25
Als ik dit IP resolved, kom ik uit op een instantie voor studentenwoningen in Finland. In de lijst met peers staat het IP adres niet tussen. Ik upload niet via poort 25.

De uTorrent installer komt gewoon van de officiële website vandaan en is de meest up-to-date stable versie.

Wie het weet mag het zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 27-06-2008 03:03 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Mijn gok, bij die studentenwoning in finland zijn alle poorten behalve 25 gesloten dus draait die student het programma op die poort. McAfee gebruikt een simpele controle op basis van poort om te bepalen of het mail is dus blokkeert het.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

En dat is volgens mij de goeie gok :)

Ik krijg die melding ook wel eens in men firewall op men download box.