[Mac OS X] .Mac Sync probleem

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb een .Mac account en maak gebruik van Sync, zodat op mijn iMac en MacBook Air de Bookmarks, Mail instellingen en dergelijke, gelijk blijven. Helaas ondervind ik hiermee een probleem. Ik heb op beide Macs ingesteld dat Notes uit iCal in de Inbox opgeslagen moeten blijven, ik heb dus 'Store Notes in Inbox' aangevinkt.

Ze staan dus beide hetzelfde maar dan krijg ik steeds dit bericht op mijn MacBook Air:
Afbeeldingslocatie: http://idisk.mac.com/ferdiverbeek-Public/Picture3.png
Ik weet niet helemaal zeker of dit ook op mijn iMac gebeurt.

Dit is dus heel vreemd. Als ik accepteer dan wordt het uitgevinkt wat ik dus niet wil. Maar elke keer krijg ik toch het bericht dat het op de andere machine als uitgevinkt staat :? Alsof hij de andere als invers ziet. Want ze staan beide toch echt op aangevinkt. Waarom krijg ik dan dat bericht? Dit is al voor een lange tijd zo.

Met andere woorden: Op beide Macs staat hetzelfde ingesteld maar toch krijg ik het bericht om het te veranderen omdat het op de andere anders zou zijn ingesteld, dat wat niet het geval is. Het staat op beide goed en hetzelfde, dus wil geen bericht ontvangen om het te wijzigen.

[ Voor 13% gewijzigd door FerdiV op 26-06-2008 21:26 ]

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Niemand dus?