Sinds vanochtend zit ik met een probleem met embedded Youtube-video's. Bij iedere pagina waar een embed video van youtube op te vinden is, loopt mijn browser (zowel FF 3.0 als IE7) vast, terwijl internet wel blijft werken (MSN blijkt werken, mail komt ook binnen). Ik heb wel gemerkt dat de CPU bij zo'n video ineens naar 50% gaat en niet meer wil dalen, ook niet bij het wegklikken van de pagina. Enkel een herstart van de browser werkt in dat geval om verder te kunnen browsen. Andere embedded video's, bv. Dailymotion werken wel zonder de CPU de hoogte in te jagen. Ook video's zelf op de youtube-pagina kan ik zonder problemen bekijken. Het gaat dus enkel om de embedded video's.
Aangezien ik eerst het vermoeden had dat het aan Firefox lag, heb ik deze eerst gedowngrade, maar dat hielp niet. Vervolgens bleek ook in IE hetzelfde probleem zich voor te doen, waardoor ik het vermoeden heb dat het met de Flash Player (gebruik zelf 9.0.124.0) te maken heeft, heb ik deze al gedeïnstalleerd, opnieuw gestart en weer geïnstalleerd, maar dit hielp niets. Ook een upgrade naar beta 10 en een downgrade naar versie 7 haalden niets uit. Systeemherstel hielp ook niet.
Ik maak gebruik van Windows XP Home SP3, AMD Athlon 64 x2 Dual Processor 4200. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Aangezien ik eerst het vermoeden had dat het aan Firefox lag, heb ik deze eerst gedowngrade, maar dat hielp niet. Vervolgens bleek ook in IE hetzelfde probleem zich voor te doen, waardoor ik het vermoeden heb dat het met de Flash Player (gebruik zelf 9.0.124.0) te maken heeft, heb ik deze al gedeïnstalleerd, opnieuw gestart en weer geïnstalleerd, maar dit hielp niets. Ook een upgrade naar beta 10 en een downgrade naar versie 7 haalden niets uit. Systeemherstel hielp ook niet.
Ik maak gebruik van Windows XP Home SP3, AMD Athlon 64 x2 Dual Processor 4200. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?