Leuke spellen voor onderweg

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hey allemaal,

Ik ga binnenkort op vakantie met het vliegtuig. Ik heb een laptop dus leek het me leuk daar wat spellen op te zetten die ik in het vliegtuig kan spelen of af en toe op vakantie zelf.

Nu heb ik er al een aantal maar misschien hebben jullie nog leuke toevoegingen.

Dit is wat ik al heb:

- NFS Pro Street
- GTR2
- Quake 3
- Red Alert 2
- Age of Empires 2
- GTA 3
- GTA Vice city

Specificaties Laptop:

C2D T7200
2GB geheugen
8600M GTS

Ik hoop op leuke ideen. :)

Mastasidaz

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 26-06-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me toch méér dan voldoende. Als je daar geen vliegreisje mee overleeft ;) Heck, met 1 potje Age of Empires 2 bereik je al veel bestemmingen :P Zelf kan ik me lang achter elkaar vermaken met Simcity. Liefst 3000, 4 is ook leuk, maar 3000 geeft imo wat meer voldoening. Je kunt natuurlijk ook films (hélemaal legaal uiteraard ;) of gewoon DVDtjes huren) meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niets aan toe te voegen. Draait op alles met proc onderhand en het is echt prima te doen dit uren lang te spelen. Het is het enige spel dat eigenlijk op mijn notebook staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 21:05
rollercoaster Tycoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Gtr 2 spelen onderweg ? als dat al geschikt is kan je alles wel meenemen ;)
Want dan neem ik aan dat je ook een stuurtje meeneemt om een beetje lekker te racen :p

Nee ik zou Tropico (gold) meenemen..draait op alles en dan kom je gelijk in de stemming voor warmere landen.
Om de Gta madness af te wisselen zou ik Mafia meenemen.
Voor de rest Rise of nations als Rts en Freedom Fighters als goede storyline (3rd person shooter).

Dat is iig waar ik me mee vermaak op de laptop alleen dan op mijn werk en niet op reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Games en of ze leuk zijn zijn 'nogal' subjectief. We kunnen je dus niet echt helpen bij deze keuze behalve je zelf een beetje rond te laten kijken.

Iedereen kan hier nu wel z'n leukste PC-spellen gaan posten, maar dan krijgen we één groot opsomtopic waar niemand iets aan heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.