Jump tag toevoegen aan MyReact forum

Pagina: 1
Acties:

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ik ben al weken aan het stoeien om op een MyReact forum de Jump en Anchor tag werkend te krijgen. En je raad het al het wil niet vlotten. Ben er ondertussen achter dat het MyReact Forum standaard geen Jump tags ondersteunt. Klopt dit?

Nog vraag, als het klopt dat het niet standaard in het MyReact forum aanwezig is, hoe krijg ik het dan voor elkaar, had iets gelezen over een javascript dat de jump mogelijk maakt.

Ik kom er niet uit, we hebben al wat overleg gehad op de support site van Myreact, maar denk dat er hier meer mensen zijn die er verstand van hebben en zo iets meer reacties krijg, word daar overigens ook goed geholpen maar het is daar niet zo druk.

Wie kan mijn verder helpen en het beetje simpel uitleggen of in de goede richting duwen. :)

-Andere hobby- -

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Wat krijg je precies niet voor elkaar? Het aanmaken van een nieuwe tag of specifiek hoe zo'n jump-tag eruit moet zien? wb dat laatste heb ik je op het MyReact forum al een voorzet gegeven ;)

Intentionally left blank

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ja dat had ik gelezen, maar dat ben ik niet, dat is Peterbilt een admin van die site. :) Wij zijn bezig om dit werkend te krijgen, maar valt vies tegen.

Nou het lukt helemaal niet, we krijgen het dus niet voor elkaar.

Ik had begrepen dat de jump tag gemaakt moet worden dat deze niet n Myreact standaard werk.
de [jump] tag zeg maar. Wij moeten volgens mijn (verbeter als ik het fout heb) een script maken voor de jump en deze dan als RML tag toevoegen aan de MyReact tags.

Nu ben ik daar dus niet zo thuis in en kan nergens iets echt vinden die mijn op het goed spoor zet, we zijn al lang aan het zoeken zoals je weet. :) Er bestaat toch niet iets van een modificatie bestanden die dit toevoegen, of dat het in 1.9.5 zit verwerk.

Ik ga weer verder zoeken, zal en moet het werkend krijgen, maar beetje hulp kan zeker geen kwaad want volgens mijn ben ik helemaal verkeerd aan het denken. :)

-Andere hobby- -

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

al gekeken in board/non-www/rml_config.inc.php?
daar kan je de configurattie van de RML (UBB) codes aanpassen.

[ Voor 39% gewijzigd door AW_Bos op 26-06-2008 23:51 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Nee, ik ga even kijken. ;)

Edit/

Wat moet er daar gebeuren, ja ik ben een noob in php, hoeft geen code te geven maar wat moet ik daar doen? Dan probeer ik het wel uit te zoeken hoe ik het moet doen, leer ik ook weer wat. ;)

[ Voor 79% gewijzigd door mad_max234 op 27-06-2008 00:02 ]

-Andere hobby- -

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Lees ook dit:

http://docs.react.nl/index.php?PageID=102 :)

Dan wordt het wat duidelijker :).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Nou ik ga weer even wat puzzelen want ik snap het nog steeds niet, maar dat zal aan mijn liggen.

Bedankt ben in weer wat verder geraakt, en ik meld me wel weer als ik helemaal vast loop. :)

Edit/

Ben geloof ik weer iets verder.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
'jump' => array(
            'id'     => 'jump',
            'name'   => 'jump',
            'category' => 'Geen idee',
            'type'   => 'simple',
            'trim'   => 'none',
            'strip'  => false,
            'allows' => array(),
            'denies' => array(),
            'attr'   => array(),
            'func'   => array()
),

id = jump / want het word [jump]
name = jump / voor de admin om de tag te identificeren
category = ?
type = simple / als ik het in html voor elkaar kan krijgen
trim = none / niet nodig
strip = none? / weet ik niet zeker
allows = array() /
denies = array() /
attr = array() /
func = Ja dat is de hamvraag, kan ik hier de HTML jump gebruiken, en hoe moet de jump er dan uit zien, kan er wel een gewone html jump gebruikt worden, en weet ook niet hoe ik dat hier zou moeten toepassen?

Kan ik deze HTML code toepassen en dan zonder label en tekst?
code:
1
2
<a href="#madmax">ga naar jump</a>
<a name="madmax">jump maar lekker</a>

Of zit ik nu verkeerd te denken?

[ Voor 73% gewijzigd door mad_max234 op 27-06-2008 06:04 ]

-Andere hobby- -

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Kan iemand mijn helpen, zou graag wat verder gaan, maar loop dus weer vast zoals je hierboven ziet. :)

Word de jump nu gemaakt door in rml_config.inc.php een code te maken, of moet ik dat met een js doen of zo en dan in rml_config.inc.php verwijzen naar het script. Ik weet het echt even niet meer, maar geef niet op.

Kan er ook niks over vinden, of ik zoek verkeerd, en op de verkeerde plaatsen.

-Andere hobby- -

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
topickick binnen 24 uur...

Verder: Waarom kom je tot de conclusie dat het type "simple" moet zijn? Ik heb geen MyReact bij de hand en kan dus niet even spieken naar andere tags, maar het lijkt mij eerder complex danwel eval te zijn :? Wat ik zo uit de documentatie haal worden "simple" tags gewoon 1 op 1 vervangen door HTML tags (dus bijvoorbeeld de [b] tag) en wat jij wil bereiken wordt dan al wat moeilijker lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 27-06-2008 21:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Je heb gelijk moest nog 3 uurtje wachten, had ik even niet in de gaten omdat ik gister avond bezig was en het nu weer de volgende dag is. Had niet echt naar de tijd gekeken van gister avond. En ik ken de regels wel na al die jaren, ik had het even niet door dat de post van gisteren zo laat was, mijn excuus. ;)

Maar goed ik ben niet tot die conclusie gekomen, ik hoop dat het zo zou kunnen, omdat ik wel wat van html weet en eigenlijk niks van JS en PHP.

Als iemand een oplossing weet hoe ik het beter zou kunnen doen, of welke richting ik zou moeten zoeken, hoor ik het graag. Maar met HTML gaat die jump niet lukken denk je?

Ik kan in de documentatie ook niet helemaal vinden wat nu wel en niet "simpel" is, dacht dat onder simpel alle html werd verstaan, maar dat zal ik wel verkeerd opgevat hebben. Ga nog eens kijken of ik er iets wijzer uit kan worden.

-Andere hobby- -

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Nee, met HTML gaat die jump niet lukken ivm de <base href>. Verder zal je voor een eval of complex moeten gaan omdat je met attributen werkt. Wij hebben zelf gekozen voor een complex omdat we ook graag de geldigheid van de hash willen checken.

Je zal iig de tag moeten vervangen door een link met een stukje javascript op onclick zoals ik al gepost had op het myreact forum om het <base href> probleem te omzeilen.

Intentionally left blank

Pagina: 1