Hallo,
Ik ben bezig met tv op me videokaart 8800GT van asus door middel van een S-video aan te sluiten.
Nu heb ik het volgende allemaal gedaan en het wil nog niet.
Wizzard van Nvidia 3x doorgelopen + drivers handleiding alles door gelezen.
instellingen aangepast.
Drivers verwijderd en de nieuwste geinstalleerd.
Tv instelling gecontroleerd. nog niet.
Ik heb een grote philips breedbeeld tv. maar ik krijg er niets op.
Het rare is, Nivdia configuratiescherm ziet de tv wel. en ik kan me muis ook helemaal laten verdwijnen. inclusief alle schermpjes van firefox naar het andere beeld. Maar via me tv blijf ik blauw beeld krijgen.
Nou had ik met me vorige videkoaart 8800gts van xfx geen enkel probleem aansluiten/instellen en ik was klaar.
Ik heb ook al wat forums afegelopen en gelezen voor instellingen of oplossingen en heb weinig kunnen vinden.
Wie zou een oplossing voor me probleem kunnen hebben?
Ik ben bezig met tv op me videokaart 8800GT van asus door middel van een S-video aan te sluiten.
Nu heb ik het volgende allemaal gedaan en het wil nog niet.
Wizzard van Nvidia 3x doorgelopen + drivers handleiding alles door gelezen.
instellingen aangepast.
Drivers verwijderd en de nieuwste geinstalleerd.
Tv instelling gecontroleerd. nog niet.
Ik heb een grote philips breedbeeld tv. maar ik krijg er niets op.
Het rare is, Nivdia configuratiescherm ziet de tv wel. en ik kan me muis ook helemaal laten verdwijnen. inclusief alle schermpjes van firefox naar het andere beeld. Maar via me tv blijf ik blauw beeld krijgen.
Nou had ik met me vorige videkoaart 8800gts van xfx geen enkel probleem aansluiten/instellen en ik was klaar.
Ik heb ook al wat forums afegelopen en gelezen voor instellingen of oplossingen en heb weinig kunnen vinden.
Wie zou een oplossing voor me probleem kunnen hebben?