Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Topicstarter
Ik heb even een vraag. Ik ben op zoek naar speakers voor mijn ipod, of die zelfs kunnen communiceren met mijn iMac/MBP.

Nu is het zo dat het een must is dat ze draagbaar zijn, dus makkelijk verplaatsbaar in en buiten huis. Maar dit moet niet ten koste gaan van de geluidskwaliteit.

Nu heb ik zelf 2 systemen op het oog:

1) Harman Kardon GO + PLAY
Afbeeldingslocatie: http://www.harmankardon.com/images/product_small/HKGOPLAYBLK.jpg

Erg mooi geluid, draagbaar door de batterijen die er in kunnen en natuurlijk een mooi design. Ik heb m kunnen beluisteren bij de MacMe in Leeuwarden en hij bevalt me wel. Ik heb zelf ook de Soudsticks.

2) Griffin Evolve Wireless Soundsystem
Afbeeldingslocatie: http://www.griffintechnology.com/images/assets/headers/0000/0610/evolve_4.jpg

Mooi design, en zeer handig natuurlijk door die draadloze speakers. Bijkomend voordeel is dat het ook uitbreidbaar is. Ik heb alleen geen idee wat voor geluid er uit deze speakers komt en hoe ver die afstandsbediening te gebruiken is.

Heeft iemand adviezen en ervaringen over deze ipod accessoires? Wat is bijvoorbeeld het geluid uit die Griffins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Topicstarter
Niemand ervaring met die Griffin Evolve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Misschien even wat reviews zoeken? Klik of hier of gewoon google op Griffin Evolve Wireless Soundsystem+review :+

Maar verder ziet hij der wel strak uit, en de reviews zijn ook voornamelijk positief erover :).

Ohja edit:
.. hoe ver die afstandsbediening te gebruiken is.
Remote:
▪ Range: 150' (45.7m)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 28-06-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251219

Zou gaan voor de Harman Kardon of een Apple HiFi (dat ze ooit uit de collectie gedaan zijn |:(

Ja heb ze beide, en zou ze niet meer kwijt willen.. De Apple HiFi gaat overal mee naar toe..

Dat wil zeggen, vakantie, weekendje weg.. tuinfeestjes ..

Kwalitatief vind ik eerlijk gezegd moeilijk een keuze te maken.. denk dat ze niet echt onder doen van elkaar.. Prijstechnisch ook niet echt verschil.. en de uitstraling is een kwestie van smaak..

Apple HiFi de eenvoud, strak mooi met je iPhone of iPod(touch) erin
De Harman Kardon zeer mooi maar hele andere uitstraling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48
Die Griffin set lijkt me ook wel wat, niemand hier die er ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

@ET: Nog budget wensen ? Wij nemen onze Logitech MM50 altijd mee onderweg, op het strand of lekker op vakantie. Werkt prima en geluid is meer dan behoorlijk.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-07 09:04
Misschien kun je ook nog kijken naar de Bose Sounddock Portable, vond ik zelf ook wel een redelijk mooi geluidje hebben. Misschien niet zo mooi als de Harman Kardon, maar hij is wel makkelijker, gezien het kleinere (en in mijn mening mooiere) design en de ingebouwde oplaadbare accu.

De set van Griffin is erg leuk bedacht, maar de uitvoering is niet zo heel goed vind ik, de kwaliteit is matig en zodra er een vloertje tussen komt begint hij af en toe te haperen. Het geluid was ook erg blikkerig.

Bij een beetje APR kun je ze trouwens alle drie wel beluisteren (zelf gedaan bij iCentre Uitgeest) met eigen iPod...
Pagina: 1