Een hardnekkig probleem waar ik al enige tijd geen raad mee weet. Een asp webapplicatie die een html pagina gebruikt die een frameset bevat (frames A en
. Elke frame verwijst op zijn beurt naar een verschillende aspx pagina. Het probleem dat hier onstaat is dat elke frame zijn eigen sessie opstart. Dit geeft problemen om de twee sessies elkaar gaan overlappen eveneens elkaars sessievariabelen gaan overschrijven. Het is de bedoeling dat vanuit de frameset slechts één sessie wordt teruggeven nl. die van frame A. Ik heb reeds geprobeert om bij het opstarten van de sessie vanuit frame B deze te cancelen dmv 'Session.Abandon' maar blijkt niet te helpen.
Heb hier al heel wat voor rondgegoogled maar heb geen echte oplossing kunnen vinden.
Het is blijkbaar een bekend probleem maar zonder echt een bekende oplossing.
Ik heb verder geen andere keus dan met frames te werken dus een pagina zonder frameset aanmaken is geen optie
Iemand hier enige ervaring mee?
Heb hier al heel wat voor rondgegoogled maar heb geen echte oplossing kunnen vinden.
Het is blijkbaar een bekend probleem maar zonder echt een bekende oplossing.
Ik heb verder geen andere keus dan met frames te werken dus een pagina zonder frameset aanmaken is geen optie
Iemand hier enige ervaring mee?