Toon posts:

AM PM naar 24 uur in exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem op één van de accounts op de sbs 2003 server. Bij een bepaalde account geeft hij bij outlook de ontvangst tijd weer in AM en PM terwijl bij alle andere account dit gewoon in het 24 uurs formaat wordt weergeven.

De lokale tijd instellingen staan wel gewoon goed. Ik kan ook nergens die instelling vinden op de server of in outlook op de client side.

Iemand enig idee hoe ik dit gewoon in 24 uur formaat krijg.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-12 18:27

dominic

will code for food

Hoe staan de regional settings op de client nu ingesteld?
(Wat voor client is het trouwens?)

[ Voor 24% gewijzigd door dominic op 26-06-2008 17:00 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
die staan op nederlands, clients zijn allemaal XP PRO SP3 met Office Pro 2007.

Die staan ook allemaal hetzelfde het is dus zo raar dat juist op 1 account de tijd in AM PM doorkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
anyone?

• Kalush
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:43
Heb je het probleem ook in OWA?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bestaat het probleem van die ene account alleen in Outlook of ook in alle andere applicaties onder dat account?

Kort door de bocht; gooi het profiel eens weg en kijk wat er gebeurt als bij het aanloggen er een nieuw profiel wordt gegenereerd. Ik denk namelijk dat het account zelf iets heeft verziekt (of heeft laten verzieken door een applicatie) ergens in de registry of Application Data.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
In OWA heb ik dit probleem inderdaad niet. En het is echt puur alleen in outlook op die account. Op 3 andere pc's die het op andere accounts goed doen doet deze het ook niet. Dus dan zou je inderdaad zeggen dat er ergens in die account iets verziekt is.
Pagina: 1