Ik heb hier een IBM Lenovo ThinkPad T42 die opnieuw is geinstalleerd. Moest natuurlijk alle drivers weer erop zetten, maar als ik de videodriver (van de support site van IBM) erop zet dan krijg ik een BSOD als windows XP opstart. Het betreft een ATI Mobility Radeon 7500. Ik kan niet zo snel zien wat het blue screen meldt, want hij restart meteen. De enige mogelijkheid om dan weer via een normale start beeld te krijgen is door in Safe Mode de drivers weer te deinstalleren. Als ik dan weer Windows XP opstart dan krijg ik de wizard Nieuwe hardware gevonden weer voor.
Ik heb gezocht voor Omega Drivers, maar die ondersteunen de radeon 7500 niet meer.
Ook Catalyst drivers geprobeerd, ook geen succes..
Natuurlijk ook dit forum doorzocht voor oplossingen, maar daar kwam voor mij ook geen antwoord uit (hoewel er wel een aantal topics over de radeon 7500 zijn te vinden.
Iemand die me verder kan helpen?
Ik heb gezocht voor Omega Drivers, maar die ondersteunen de radeon 7500 niet meer.
Ook Catalyst drivers geprobeerd, ook geen succes..
Natuurlijk ook dit forum doorzocht voor oplossingen, maar daar kwam voor mij ook geen antwoord uit (hoewel er wel een aantal topics over de radeon 7500 zijn te vinden.
Iemand die me verder kan helpen?