Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alle bestanden van website downloaden...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet op het bouwarchief van Nijmegen alle tekeningen van een bepaald project downloaden (tif-afbeeldingen), bijvoorbeeld:

http://www.nijmegen.nl/gn...1&AdresNrVolgnr=38652%2C1

Nu is mijn vraag kan ik deze moet met een "een-druk-op-de-knop"-techniek downloaden?

Welk progje heb ik nodig dat werkt.

Groeten MVermaas

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 27-06-2008 01:18 . Reden: url even aangepast, ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Als al die tekeningen op 1 internetpagina te zien zijn, dat is het een eitje met verschillende FireFox plug-ins....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Collega van mij heeft het geprobeerd met flashgot en downthemall. Lukte niet...
Groeten..

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ze maken gebruik van een javascript om de link op te bouwen. Dit is voor de meeste standaard programma's te lastig.

Kun je ze niet mailen en vragen of ze het willen opsturen, of dat ze een FTP of iets dergelijk opzetten

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 23:11

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Niet helemaal automatisch, maar als je naar de url kijkt van een afbeelding zie je dat ze volgnummers gebruiken. Je kan dan die url in downthemall gooien en zo aanpassen dat je een batch van tekeningen van één woning download.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:56

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Contact opnemen met de systeembeheerder van nijmegen.nl is geen mogelijkheid? Misschien kun je het wel op een CD'tje aangeleverd krijgen?
edit:
Beetje een latertje zie ik ineens...

[ Voor 16% gewijzigd door DUX op 26-06-2008 16:56 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
@lucard:

ja dat wel, maar ik moet het van 60 wooncomplexen hebben. Daar heeft de gemeente ook geen zin in denk ik.

@ Redfox:
ik gebruik geen firefox, ik weet niet helemaal wat je bedoelt...

Goed, maar kan het wel met een prog??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 14:54 ]

Verwijderd

Wacht...het soort tekening dat je terugkrijgt hangt af van de variabelen die met dat .asp adres meegegeven worden? (CAD tekeningen vermoed ik?).
Dat gaat niet zomaar lukken. Dan kan je best contact opnemen met de beheerders van nijnegem.nl

Verwijderd

Topicstarter
@boeoboe

het zijn geen tekeningen, maar ingescande tekeningen (tif-bestanden)

groeten

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja; dit is redelijk goed te scripten; maar als je dat zelf niet kan dan heeft het ook niet zoveel zin om het hier te vragen; het valt namelijk wel redelijk onder eigen inzet :)

Lees iig Policy: Alle regels die op het forum gelden even door. Om dit probleem op te lossen zul je zelf een wget wrapper moeten maken die de volgende URL ophaalt:
code:
1
http://www.nijmegen.nl/gns/no_index/webba/webba.asp?Actie=HaalDocumentLaden&Straatnaam=OUDE%20DUKENBURGSEWEG&HuisNrNaam=331&TypeGebouw=WONING/NORMAAL&Barcode=1116-8437&VolgNr=1&BestandsType=tif&BestandsNaam=1116-8437-1.tif&Categorie=(Gewaarmerkte)%20tekeningen
waarbij de bestandsnaam en het volgNr oplopend zijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

@TS..

offtopic:
Zie mijn signature AUB

Hoi!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Spider.007 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:25:
Tja; dit is redelijk goed te scripten; maar als je dat zelf niet kan dan heeft het ook niet zoveel zin om het hier te vragen; het valt namelijk wel redelijk onder eigen inzet :)

Lees iig Policy: Alle regels die op het forum gelden even door. Om dit probleem op te lossen zul je zelf een wget wrapper moeten maken die de volgende URL ophaalt:
code:
1
http://www.nijmegen.nl/gns/no_index/webba/webba.asp?Actie=HaalDocumentLaden&Straatnaam=OUDE%20DUKENBURGSEWEG&HuisNrNaam=331&TypeGebouw=WONING/NORMAAL&Barcode=1116-8437&VolgNr=1&BestandsType=tif&BestandsNaam=1116-8437-1.tif&Categorie=(Gewaarmerkte)%20tekeningen
waarbij de bestandsnaam en het volgNr oplopend zijn :)
niet iedereen kan "programmeren, cq scripten", maar de meeste kunnen wel een gebruikers vriendelijk programma draaien.

Maar beetje offtopic; ik neem aan dat jij een service/product voor hen moet leveren dus lijkt mij sterk dat zij moeilijk doen om je de tekeningen door te sturen.

T60P Widescreen

Pagina: 1