Ik krijg sinds vandaag bij het inloggen de volgende melding: geen toegang tot windows live hotmail. Nooit problemen mee gehad tot nu toe. Wie kan mij helpen?
Denk dat je gewoon geduld moet hebben.
Al eens andere browsers of computers geprobeerd of het daar wel werkt?
Al eens andere browsers of computers geprobeerd of het daar wel werkt?
☻/
/▌
/ \
Nee, nog geen andere computers gebruikt. Moet ook eerlijk bekennen dat ik met computers en internet een digibeet ben. Op verschillende andere forums is al gezegd dat het wellicht iets te maken kan hebben met de omzetting van hotmail naar hotmail live....? Ik heb nog een 'oud' hotmailadres.
Een andere, nauwelijks gebruikt hotmaildres doet het overigens wel!
Een andere, nauwelijks gebruikt hotmaildres doet het overigens wel!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 14:19 ]
Mijn emailadres is van 1995 ergens. Probeer eens firefox als je internet explorer gebruikt of andersom. Probeer eens een andere pc. Probeer eventueel eens direct http://mail.live.com.
Het kan altijd nog aan de server liggen waar hotmail probeert toegang te krijgen. Ik heb ook wel eens gehad dat m'n hotmail een dagje niet werkte.
Het kan altijd nog aan de server liggen waar hotmail probeert toegang te krijgen. Ik heb ook wel eens gehad dat m'n hotmail een dagje niet werkte.
[ Voor 31% gewijzigd door Kixtart op 26-06-2008 14:21 ]
☻/
/▌
/ \
Ik ben bang dat je het toch even moet proberen op een andere PC.
Verder standaard adviezen (bij een niet werkende website/account/whatever):
Cookies verwijderen, Cache legen, Beveiligingsinstellingen terugzetten naar default,
andere browser proberen (bijv. Firefox).
Verder hebben wij helaas ook geen glazen bol (dus weten we niet wat jij al geprobeerd hebt of niet),
en verwachten we van jou dus ook wat eigen inzet en zeker informatie bij je topicstart.
Kom je er niet uit, dan kun je altijd de FAQ doorlezen of terecht bij een forum zoals Beginnersweb.
Omdat deze vraag wel erg basic is, op slot.
Verder standaard adviezen (bij een niet werkende website/account/whatever):
Cookies verwijderen, Cache legen, Beveiligingsinstellingen terugzetten naar default,
andere browser proberen (bijv. Firefox).
Verder hebben wij helaas ook geen glazen bol (dus weten we niet wat jij al geprobeerd hebt of niet),
en verwachten we van jou dus ook wat eigen inzet en zeker informatie bij je topicstart.
Kom je er niet uit, dan kun je altijd de FAQ doorlezen of terecht bij een forum zoals Beginnersweb.
Omdat deze vraag wel erg basic is, op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()