Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Google Earth] plaatsmarkeringsmap terugvinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn laptop start voor de zoveelste keer niet meer op (windows vista, maar ik ga m downgraden naar xp want ik ben het zat) nu kan ik via ubuntu wel mijn bestanden terughalen.

alleen ik had zoveel plaatsmarkeringen op google earth, dat ik zoiets heb van, zijn die niet ook terug te halen?

ik heb via zoekmachines (o.a. google zelf) gezocht of er een map is waar alle plaatsmarkeringen worden opgeslagen. Lijkt me logisch dat die ergens moet zijn.

Als ik ga zoeken naar .kml files, vind ik op de computer geen bestanden met de namen van die plaatsmarkeringen.

weet iemand waar ik deze map kan vinden?

C:\program files\google\google earth\
wie kan deze lijn voor mij aanvullen?

ik blijf zelf ondertussen zoeken naar de plaatsmakeringen (de map placemarks bestaat niet :S)

alvast dank

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik ben me ervan bewust dat ik een oud topic een flinke schop geef, maar aangezien ik met hetzelfde probleem zat én de oplossing gevonden heb leek het me toch zinvol deze schop uit de delen O-)

C:\Documents and Settings\_naam_van_gebruiker_\Application Data\Google\GoogleEarth
Vervolgens staan alle locaties incl. coördinaten in de file myplaces.kml

Het verwarrende is dat Google Earth (tijdens opstarten) de betreffende file "mijnplaatsen.kml" noemt, terwijl de file anders heet.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......