panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Ook ik heb een MIO P550 en de SDHC patch geïnstalleerd. De patch heeft enkele nadelen zoals:
* Na het installeren van de patch werkt je WiFi niet meer.
* SDHC kaartjes van 8 GB worden herkend maar hebben op de MIO slechts een capaciteit van 3.40 GB.
De PDA heeft dus een bereik van 3.40 GB. Beschreven cylinders buiten dit bereik worden door de PDA dan ook niet gezien.
Na lang zoeken op Internet nog steeds geen oplossing gevonden voor onze Mio's P350 en P550. De patches die mogelijk een oplossing zouden bieden zijn óf voor Windows Mobile 6 óf voor andere systemen dan de MIO P350 / P550. Ik heb ze allemaal geprobeerd.
Groet, zemblah
* Na het installeren van de patch werkt je WiFi niet meer.
* SDHC kaartjes van 8 GB worden herkend maar hebben op de MIO slechts een capaciteit van 3.40 GB.
De PDA heeft dus een bereik van 3.40 GB. Beschreven cylinders buiten dit bereik worden door de PDA dan ook niet gezien.
Na lang zoeken op Internet nog steeds geen oplossing gevonden voor onze Mio's P350 en P550. De patches die mogelijk een oplossing zouden bieden zijn óf voor Windows Mobile 6 óf voor andere systemen dan de MIO P350 / P550. Ik heb ze allemaal geprobeerd.
Groet, zemblah
Verwijderd
Uiteindelijk toch gelukt met een patch. Mijn MIO P550 leest nu echt 8 GB SDHC kaartjes.
*knip*
Dank voor het posten van de oplossing! Omdat hier de communicatie via het forum verloopt, is het niet nodig om mensen op te roepen om jou te mailen. Als de patch legaal te verkrijgen is, dan mag deze hier gewoon worden gepost.
*knip*
Dank voor het posten van de oplossing! Omdat hier de communicatie via het forum verloopt, is het niet nodig om mensen op te roepen om jou te mailen. Als de patch legaal te verkrijgen is, dan mag deze hier gewoon worden gepost.
[ Voor 51% gewijzigd door pven op 28-09-2008 17:07 ]
Ik heb met mijn P550 en Sandisk 8GB kaartje het zelfde probleem.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:57:
Uiteindelijk toch gelukt met een patch. Mijn MIO P550 leest nu echt 8 GB SDHC kaartjes.
[mbr]*knip*
Dank voor het posten van de oplossing! Omdat hier de communicatie via het forum verloopt, is het niet nodig om mensen op te roepen om jou te mailen. Als de patch legaal te verkrijgen is, dan mag deze hier gewoon worden gepost.[/]
Hoe kan ik in het bezit komen van deze oplossing?
Je kunt even zoeken met Google voor de SDHC patch of sdhc.cab 
Edit:
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 06-10-2008 20:30 ]
Dat heb ik al tot vermoeienis gedaan. Ik heb velen gevonden maar dat herkend mijn P550 de 8GB maar als ene 3,5GB kaartje.asfaloth_arwen schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:03:
Je kunt even zoeken met Google voor de SDHC patch of sdhc.cab
Zemblah schrijft hierboven een oplossing te hebben, die wil ik ook graag.
Pagina: 1