Toon posts:

[iPhone] Ervaringen met de X-mini speaker

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een super vet speakertje besteld bij Medialoods.nl voor mijn Iphone! Hij is zo groot als een ei, en er moet een ongelofelijk geluid uit komen. Heeft iemand al ervaring met x-mini speaker in combinatie met de Iphone? Ik zie nu ook dat ze ook een stereo xmini(x-minimax) hebben. Iemand al eigenaar van deze gadget?

Afbeeldingslocatie: http://www.medialoods.nl/image.php?image=xmini.jpg&width=280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds een paar weken een en gebruik hem in combinatie met mijn iPod Nano 3G. Voor zo'n klein speakertje komt er echt goed geluid uit dat ding en als je hem uitklapt is er zowaar nog een bas te horen! Ik heb hem gekocht voor op het strand e.d. deze zomer. Hardcase om de iPod, iPhone voor jou, en gaan!

De accu gaat zo'n acht uur mee geloof ik, heb het nog nooit meegemaakt dat hij leeg was in ieder geval, dus dat zit wel snor.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:11
Dit is wel een erg karige topicstart. Daarbij lijkt het verdacht veel op spam, omdat je meteen in de eerste zin noemt waar je de mini-speaker hebt gekocht. Je vorige topic in PMD is niet voor niets op slot gegaan. Lees even Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen door om een idee te krijgen wat wel de bedoeling is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.