Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

microphone in vista niet werkzaam meer

Pagina: 1
Acties:

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 21:41
Van de een op andere dag, deed mn microphone het niet meer in Vista.

Hardware: xfi elite pro, driver van vorig jaar, is dus niks aan veranderd.

Eerst dacht ik, zal wel iets gemute hebben, dus alles bij langs, maar dat was het ook niet.
Dan maar andere microphones uit de kast halen, maar nee allemaal zelfde probleem.
Krijg er alleen gekraak uit.
Rollback naar oud backup punt van vista, resultaat nihil.

Ok, toen maar de xfi kaart gedisabled en mn moederboard geluidskaart aanzetten.
Echter, weer niks. Dus het licht niet aan de creative drivers, want de sigma heeft zelfde probleem.

Vista ziet wel onder opname apparaten de microphone, heb hem ook op default staan.
Alle volumes, die mij bekend zijn, zijn op hoge percentages, dus dat kan het ook niet wezen.
Microphone boost ook geprobeerd, niks helpt.

Heb hardware kaarten al opnieuw geplaatst en geinstalleerd, maar het helpt allemaal niet.

Iemand enig idee wat nog verder te doen, gisteren al tot 2 uur snachts bezig geweest met forums en hardware sites en alles doorspitten en flink met keywords in google aan het rondzoeken, helaas geen oplossing.

Ik weet dat ik toen ik de pc net kreeg, ik ook problemen had met microphone, maar dat was ineens opgelost en daarna ben ik er dus vanaf gebleven..... Geen idee waarom het toen ineens werkte.

[ Voor 3% gewijzigd door bangkirai op 26-06-2008 12:16 ]