Online Mastercard / Visa voor online shoppen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Topicstarter
Hoi,

Aangezien ik enerzijds principieeël en anderzijds door men ziekte (paliatieve kankerpatiënt) geen kredietkaart kan krijgen ben ik op zoek gegaan naar online mogelijkheden, PayPal is al uitgesloten want ik heb geen kredietkaart & vanuit België kan je niet overschrijven van je rekening naar je PayPal account, dat is blijkbaar een exclusieve luxe voor de Nederlanders ;)

Ik heb me dan ingeschreven op Wirecard maar dat werkt blijkbaar niet ... na een week staat er nog steeds geen geld op de rekening, van support komt er geen antwoord ... terwijl ik alles stap voor stap heb gedaan zoals het moet.

Mijn vraag dus, zijn er nog gelijkaardige services die de mogelijkheid geven om geld over te schrijven van je bankrekening naar een online rekening die je dan kan gebruiken als visa / mastercard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is het niet makkelijker om het via een bekende te doen die wel een credit card heeft? Jij maakt geld naar hem/haar over, hij/zij stelt CC beschikbaar om de betreffende aankoop te doen :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Orion84 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:57:
Is het niet makkelijker om het via een bekende te doen die wel een credit card heeft? Jij maakt geld naar hem/haar over, hij/zij stelt CC beschikbaar om de betreffende aankoop te doen :?
Dan moet ik eerst nog iemand kennen die een credit-card heeft, van alle vrienden / familie is er niemand met een CC hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28

empy

Rijdt rondjes

paypal kan je ook aan je rekening koppelen en dan maken zij een automagische incasso als je iets betaald hebt :) Heb ook geen CC maar wel paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
empy schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:37:
paypal kan je ook aan je rekening koppelen en dan maken zij een automagische incasso als je iets betaald hebt :) Heb ook geen CC maar wel paypal
dat kan je in België niet, die luxe is enkel voor Nederlanders, net daarom dat ik iets anders zoek :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 26-06-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28

empy

Rijdt rondjes

Anoniem: 93798 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:33:
[...]

dat kan je in België niet, die luxe is enkel voor Nederlanders, net daarom dat ik iets anders zoek :)
}:O goeiemorgen :p
Maar voor België zou ik het dan niet weten, ik ben bang dat je dan even moet wachten op onze geliefde Belgische medetweakerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

empy schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:37:
Ehm, hoe doe je dit dan? Ik heb een NL PayPal account, gekoppeld aan mijn NL rekening, dus jij zegt dat ik nu dan een creditcard nummer van PayPal kan krijgen om ergens met een fake Mastercard te betalen? Waar vind ik dat creditcard nummer?

Ik heb wirecard een tijd terug gebruikt, toen werkte het, maar tegenwoordig willen ze heel veel informatie van je hebben (al je bankgegevens...) en ik ben er nog niet uit of het wel zo slim is om die te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-06 10:03
waarom open je dan geen rekening in NL en koppel je daaraan je Paypal account?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Halo: moet je niet je domicilie in Nederland hebben om daar een rekening te kunnen openen?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 93798 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:38:
Hoi,

Aangezien ik enerzijds principieeël en anderzijds door men ziekte (paliatieve kankerpatiënt) geen kredietkaart kan krijgen ben ik op zoek gegaan naar online mogelijkheden, PayPal is al uitgesloten want ik heb geen kredietkaart & vanuit België kan je niet overschrijven van je rekening naar je PayPal account, dat is blijkbaar een exclusieve luxe voor de Nederlanders ;)

Ik heb me dan ingeschreven op Wirecard maar dat werkt blijkbaar niet ... na een week staat er nog steeds geen geld op de rekening, van support komt er geen antwoord ... terwijl ik alles stap voor stap heb gedaan zoals het moet.

Mijn vraag dus, zijn er nog gelijkaardige services die de mogelijkheid geven om geld over te schrijven van je bankrekening naar een online rekening die je dan kan gebruiken als visa / mastercard?
Ik gebruik Wirecard nu al een jaar en nog nooit problemen meegehad.

Heb je wel op de juiste manier geld overgemaakt? Bij mij duurt het meestal 2 dagen, voordat de geld op mijn wirecard rekening staat. En ik vind juist dat ze een uitstekende support hebben altijd de zelfde dag nog response :)
Muthas schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:50:
[...]
Ehm, hoe doe je dit dan? Ik heb een NL PayPal account, gekoppeld aan mijn NL rekening, dus jij zegt dat ik nu dan een creditcard nummer van PayPal kan krijgen om ergens met een fake Mastercard te betalen? Waar vind ik dat creditcard nummer?

Ik heb wirecard een tijd terug gebruikt, toen werkte het, maar tegenwoordig willen ze heel veel informatie van je hebben (al je bankgegevens...) en ik ben er nog niet uit of het wel zo slim is om die te geven.
Ik denk dat hij bedoelt dat je Pay Pal als een CC kan gebruiken in de zin van; dat als je iets koopt via Pay Pal en er geen geld op je Pay Pal account hoeft te staan, maar dat ze het ook direct van je rekening kunnen afschrijven.

[ Voor 24% gewijzigd door sekeroglan op 26-06-2008 15:04 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 17:18
Borromini schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:57:
Halo: moet je niet je domicilie in Nederland hebben om daar een rekening te kunnen openen?
Nee. Ik heb ook gewoon een rekening bij de Rabobank in NL (omdat jullie belastingsdienst geen buitenlandse rekeningnummers wil aanvaarden :'( ).
Pagina: 1