Toon posts:

Problemen met een internetsite

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar de site dixons.nl ga en klik dan op gaming krijg ik iederskeer een foutmelding te zien :

Sorry!

De pagina die u probeerde te bereiken, kan niet worden gevonden. Of u heeft het adres verkeerd ingetypt, of de link die u gebruikt heeft is niet meer geldig. Om de informatie te vinden die u zoekt, verwijzen wij u naar onze homepage.

Anderen hebben daar geen last van en vraag mij dan ook af waar het probleem zou kunnen liggen ?
Mijn gegevens zijn : Provider Tele2.nl
Windows XP
Ad-Aware gescant
AVG 7.5 ( antivirus gescant ) resultaat virus vrij

Weet jij voor mij de oplossing dan hoor ik dit graag .

Verwijderd

Begin eerst eens met het herstellen van internet opties

Extra --> Internet opties

Tabblad Algemeen:
Verwijder de tijdelijke internet bestanden en cookies

Tabblad beveiliging:
Stel voor alle zones het standaard niveau in

Tabblad privacy
Wederom standaard

Tabblad geavanceerd
Geavanceerde instellingen herstellen

Dit zijn de standaard handelingen die ik altijd uitvoer wanneer mensen bellen met dergelijke problemen. Mocht dat niet helpen, probeer dan de google toolbar of andere toolbars even te verwijderen.

Waar kan ik mijn prijs innen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:57:
Begin eerst eens met het herstellen van internet opties

Extra --> Internet opties

Tabblad Algemeen:
Verwijder de tijdelijke internet bestanden en cookies

Tabblad beveiliging:
Stel voor alle zones het standaard niveau in

Tabblad privacy
Wederom standaard

Tabblad geavanceerd
Geavanceerde instellingen herstellen

Dit zijn de standaard handelingen die ik altijd uitvoer wanneer mensen bellen met dergelijke problemen. Mocht dat niet helpen, probeer dan de google toolbar of andere toolbars even te verwijderen.

Waar kan ik mijn prijs innen?
Mijn problemen zijn gelukkig weer opgelost door jouw advies .
Toch was het met Internet Explorer 7 moeilijk de cookies te vinden waar het bij Internet Explorer 6 makkelijker was deze te verwijderen .
Toch vind ik het heel fijn dat zo,n forums bestaan en je computer problemen kunt oplossen ondermekaar , toppie .
Eindelijk verlost van die velen weken mij afvragen of er een storing was bij Dixons zelf terwijl mijn computer software problemen had .

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:06:
[...]
Toch was het met Internet Explorer 7 moeilijk de cookies te vinden waar het bij Internet Explorer 6 makkelijker was deze te verwijderen .
Echt ? Rechtsboven -> Tools -> Delete Browsing History -> Cookies.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Fijn dat het is opgelost.

Dit is anderzijds zo ontzettend basic. Plus je vermeldt niet wat voor browser je gebruikt, etc etc.
Allemaal zaken om mee te nemen met de volgende topicstart.
Om die reden gaat deze verder op slot. Dit soort vragen horen thuis op bijv. Beginnersweb.

Dit topic is gesloten.