Life is what happens while your making other plans..
je hebt 30 - 40 fps in Counterstrike met een voodoo4500???? Op mijn voodoo 3 2000 had ik nog meer dan dat, en dat was op een p200!!
En nu zit ik met mun nieuwe bak tussen de 150 - 350
Dussed, het lijkt me aan de lage kant. Gebruik je de miniGl drivers wel? die zijn namelijk speciaal voor voodoo's, kan flink wat uitmaken.
En nu zit ik met mun nieuwe bak tussen de 150 - 350
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Voor de V4 en 5 heb je geen miniGL meer nodig. Deze kaarten draaien gewoon op openGL.
Wat fps betreft, heel vreemd dat wanneer je anti aliasing op enable zet dat de fps omhoog gaat. Dat is eigenlijk absurd. Normaal zou dat ongeveer een resultaat opleveren van -30% bij 2xFSAA en -50% bij 4xFSAA.
Een V4 is erg processor afhankelijk en zet in je 3dfx tools de instellingen gewoon eerst op de fabrieksstand en draai dan wat benchmarks. Probeer hierna met depth of field precision, filters en dergelijke de zaak naar jouw smaak te optimaliseren in kwaliteit vs snelheid.
Wat fps betreft, heel vreemd dat wanneer je anti aliasing op enable zet dat de fps omhoog gaat. Dat is eigenlijk absurd. Normaal zou dat ongeveer een resultaat opleveren van -30% bij 2xFSAA en -50% bij 4xFSAA.
Een V4 is erg processor afhankelijk en zet in je 3dfx tools de instellingen gewoon eerst op de fabrieksstand en draai dan wat benchmarks. Probeer hierna met depth of field precision, filters en dergelijke de zaak naar jouw smaak te optimaliseren in kwaliteit vs snelheid.