Toon posts:

Most value for money

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik ben opzoek naar een Laptop die veel waar voor zijn geld bied. Nu valt mij op dat metname Acer goedkope laptops heeft die in verhouding best wel compleet zijn.

Mijn voorkeur gaat sowiezo uit naar een Intel Dualcore processor. Nu wil ik de laptop met name gaan gebruiken voor het draaien van virtuele pc's. Af en toe wil ik er ook wel is een spelletje op kunnen spelen, dus een Nvidia videokaart of ATI lijkt mij dan ook wel handig. Nu weet ik niet welke de snellere van de 2 is? Nvidia 8600M of een ATI Radeon HD3470

Mijn voorkeur ging uit naar één van de onderstaande laptops:
  1. Acer Aspire 5920G-5A3G32Mi
  • Acer Aspire 5920G-5A3G25Mi
Is dit oke, of heeft iemand nog een beter merk/laptop in gedachte? De prijs mag niet hoger dan 700 euro zijn dan en het model moet tegen een stootje kunnen.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zie: CSL Beleid

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:57
Als het gaat om degelijkheid moet je zeker niet bij Acer zijn. Samen met Packard Bell zijn ze gemiddeld veel onbetrouwbaarder. Daar bovenop hebben ze ook nog maar eens 1 jaar garantie.

Je wilt niet weten hoeveel Acer notebooks ik bij mijn werk in een computerwinkel heb zien binnenkomen die tussen de 1 en 2 jaar oud waren en een defect hadden... Veel schermproblemen en dan kun je een laptop vaak al afschrijven.

Ik zou voor een betrouwbaarder merk als HP, Asus of Toshiba gaan en dan het liefst de laatste twee omdat ze standaard twee jaar garantie hebben.

En dan over de videokaarten. Ja er zit aardig wat verschil tussen. De 8600GT is behoorlijk sneller dan de HD3470. Zie onder andere hier: http://www.notebookcheck....Benchmarkliste.735.0.html
De 8600GT zit rond de 3300 3Dmark 2006 punten en is dus meer dan 50% sneller dan de HD3470 die nog geen 2000 punten haalt.

[ Voor 23% gewijzigd door KingRoad op 26-06-2008 16:26 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste boeing767,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.