Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Frame limiter programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik zoek een programma waarmee je fps kunt forceren, en dit getal ook zelf kunt kiezen, dus als je will dat een spel 30 fps moet wil ik dat middels dit programma instellen echter ik heb al heletijd op internet gezocht en ik heb geen een programma gevonden.

Kom aub niet aan met waar heb je dat voor nodig etc, ik vraag me af of er zon programma is en zo ja waar?

Verwijderd

Fraps. Laat maar recorden op 30 fps .. zakt je fps daar ook naartoe.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:59:
Fraps. Laat maar recorden op 30 fps .. zakt je fps daar ook naartoe.
Ja maar das niet de bedoeling he ;) ik zoek gewoone cht een programma die de fps limiteerd

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom niet, doet toch wat je wil?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-11 17:31

AlexanderB

7800 rpm

zijn geloo fik meerdere programma's voor, maar op dit tijdstip kom ik zo ff niet op de naam..
worden gebruikt om oude dos en 9x spellen goed te laten draaien op systemen die te snel zijn (en spellen die gebaseerd zijn op clockspeed, en dus waanzinnnige snelheden en fpssen halen, en onspeelbaar zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 02:06:
Waarom niet, doet toch wat je wil?
Nou het is niet de bedoelingdat er ten eerste word opgenomen zodat me hd voller raakt en ten tweede de pc extra belast wordt door het opnemen.

Verwijderd

ik zoek ook dit programma (FPS limiter )

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 17:10
Je geeft niet aan om welke spellen het gaat. Vaak kun je in de console van een spel ook een framelimiter aanzetten. Voor het activeren van de console hoef je alleen maar een kleine toevoeging te doen aan de snelkoppeling en je console kan geopend worden met tilde (˜).

Ik zou daar eens op googlen.

Carpe Diem

Pagina: 1