Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54
ik kom eigenlijk nu tot de conclusie dat die 2 niet samengaan. als ik probeer te werken in sketchup gaat dat uittermate vervelend, zelfs de simpelste taken worden ingewikkeld.
vlakken lijnen en punten zijn soms at random wel of niet te selecteren, en een groot aantal functies werkt niet. (of niet naar behoren)

getest onder de "gewone" XP, (in een vm, op die x64 machine) werkt alles prima en soepel..
en ik weet ook wel dat er waarschijnlijk niets aan te doen is, ik kan er op google niets over vinden..
maar ik wou het gewoon ff kwijt.. tenzei jullie nog iets weten waardoor sketchup wel normaal draait..

(core affinity van 2 cores op 1 core gezet, dat helpt bij een aantal andere programma's wel, hier niet)

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 13:13
Om even op een oud topic te reageren...

Ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb maar ik als beginnend Sketchup gebruiker wordt er gestoord van. Vlakken zijn inderdaad random niet te selecteren voor Push/Pull, sommige edges kunnen niet gebruikt worden bij het maken van rechthoeken.

Ik gebruik versie 6.4.112 en de manier om dit voor mij op te lossen was door het uitzetten van 'Use hardware acceleration' onder OpenGL in Preferences.

Zul je zien dat je bij complexe modellen performance problemen krijgt.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54
om mn eigen topic ff te trappen..

bedankt voor je post, Kokkers, had ik niet gezien.

inmiddels is er een nieuwe versie uit (7.0) en die doet het gewoon wel onder x64 :)

opgelost!