Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Beste mede forumgebruikers,

Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om je n95 op afstand te synchroniseren? Ik heb geen server of iets draaien maar een pc thuis met internetverbniding en een nokia n95 8gb met data-abonnement.

Wat ik wil is dat als ik onderweg op mijn telefoon iets wijzig of toevoeg in mijn contactpersonen,agenda,notities enz. , dat mijn telefoon dat (automatischof via een aangemaakt synchronisatie profiel op mijn nokia) bijwerkt op mijn pc thuis en liefst ook andersom.

Wil dit nie tdoen via wifi,bluetooth of datkabel maar het gaat er juist echt om als je dus niet in de buurt ben van je pc.

Ik heb al iets voorbij zien komen van "memotoo.com" maar kom daar tot nu toe nog niet echt uit.
Ben benieuwd of er mensen hier mee werken en mij hiereme op weg kunnen helpen en natuurlijk oo of er andere mensen zijn die deze manier van syncen ook gebruken maar dan misschien via een andere tool.

Lijkt mij dat het gewoon mogelijk moet zijn omdat je op je telefoon een internetverbinding hebt.

hoor graag van jullie!

gr Robbert