In het blogpost overzicht heb je een lijst van de laatste updates per blog. Wat mij handig lijkt om te zien, is een lijst van de laatste blogposts (dat is anders dan een lijstje met de laatste updates). Net als het nieuws dus, waar je per dag de blogposts (nieuwsberichten) ziet die geschreven zijn.
Ik merk namelijk, ondanks dat ik dat lijstje met de laatste updates redelijk volg, ik interresante posts mis. Als ik namelijk 2 dagen niet op dat lijstje heb gekeken, en UserX heeft inmiddels 3 posts geschreven, dan vallen mij die eerste twee posts niet op. De laatste post natuurlijk wel.
Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat dat lijstje zo werkte, tot ik op één of andere manier veel meer (interresante) posts ontdekte.
Kunnen jullie dit veranderen/een link maken naar een dergelijk lijstje?
Ik merk namelijk, ondanks dat ik dat lijstje met de laatste updates redelijk volg, ik interresante posts mis. Als ik namelijk 2 dagen niet op dat lijstje heb gekeken, en UserX heeft inmiddels 3 posts geschreven, dan vallen mij die eerste twee posts niet op. De laatste post natuurlijk wel.
Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat dat lijstje zo werkte, tot ik op één of andere manier veel meer (interresante) posts ontdekte.
Kunnen jullie dit veranderen/een link maken naar een dergelijk lijstje?