Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Blogupdates per dag

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
In het blogpost overzicht heb je een lijst van de laatste updates per blog. Wat mij handig lijkt om te zien, is een lijst van de laatste blogposts (dat is anders dan een lijstje met de laatste updates). Net als het nieuws dus, waar je per dag de blogposts (nieuwsberichten) ziet die geschreven zijn.

Ik merk namelijk, ondanks dat ik dat lijstje met de laatste updates redelijk volg, ik interresante posts mis. Als ik namelijk 2 dagen niet op dat lijstje heb gekeken, en UserX heeft inmiddels 3 posts geschreven, dan vallen mij die eerste twee posts niet op. De laatste post natuurlijk wel.

Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat dat lijstje zo werkte, tot ik op één of andere manier veel meer (interresante) posts ontdekte.

Kunnen jullie dit veranderen/een link maken naar een dergelijk lijstje?

TweakBlog

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Dat lijstje was er eerst. Elke laatste nieuwe blogpost werd in het overzicht weergegeven.. totdat een bepaalde user * krvabo * in 1 nacht het hele lijstje vol had staan :p

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En hoe moeilijk is het eigenlijk om als je een blog gelezen hebt even de link onderaan naar het vorige blog te checken of je die al gelezen hebt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
Dan kan je dus alle blogs door gaan klikken. Dat != usability.

TweakBlog

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, tis of het een, of het ander :P

Maar misschien kan rob_erwt een pagina inelkaar hoesten die gewoon alle blogs op id geeft ofzo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Je zou de 'Updates' header kunnen laten doorlinken naar een pagina die geen filtering doet...

Intentionally left blank

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:44

rob_erwt

What does this button do?

Als ik eerlijk ben, mis ik zo'n overzichtje eigenlijk ook wel... :) De manier die crisp beschrijft, lijkt me het handigst.

Ik heb het in Devtrack gezet: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3603 Nu hij daar staat, sluit ik deze eerst dicht. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.