Ik ga binnenkort wonen in een bovenwoning onder een winkel. In de meterkast van de winkel zit een hele complexe ISDN aansluiting waar ik niets van begrijp. Ik heb twee opties; óf ik ga op één van deze ISDN nummers zitten, óf ik ga gebruik maken van een - nu - dode telefoonlijn die in die meterkast zou moeten liggen. Nu heb ik in die meterkast gekeken en daar zit inderdaad een kabel die uit de grond komt en die dus kandidaat is voor deze inactieve lijn, want de actieve lijn die naar de ISDN constructie loopt is ook blauw, net als deze en heeft verschillende vertakkingen.
Maar ik heb er dus heel weinig verstand van (en op Google zoeken naar 'telefoonlijn uit de grond' kom ik ook niet ver), dus om het zeker te weten wilde ik jullie vragen; is dit een inactieve telefoonlijn, of is dit iets anders?
Als dat zo is kan ik namelijk mijn internet gaan bestellen
Draad uit de grond:

Actieve telefoonlijn:
Maar ik heb er dus heel weinig verstand van (en op Google zoeken naar 'telefoonlijn uit de grond' kom ik ook niet ver), dus om het zeker te weten wilde ik jullie vragen; is dit een inactieve telefoonlijn, of is dit iets anders?
Als dat zo is kan ik namelijk mijn internet gaan bestellen
Draad uit de grond:

Actieve telefoonlijn:
[ Voor 15% gewijzigd door Atomius op 25-06-2008 20:41 ]