Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik ben druk op zoek naar een navigatie aparaat die mij naar het volgende plaatstje kan brengen : sediviny in tsjechie.

Ik ben op zoek naar een aparaat met een budget van 200 euro, dit vind ik namelijk meer dan genoeg voor een aparaat die me daar heen kan brengen.

Ik heb vele aparaten bekeken, zoals de nieuwe tomtom one europa maar die zit gelijk op 270 euro of ik kom vaak bij aparaten die alleen de hoofdwegen van tsjechie heeft en daar heb ik dus niets aan.

Waarom pak ik niet gewoon de kaart ? Omdat we om en om gaan rijden, dus 1 rijd en de ander slaapt, we willen namelijk in 1 stuk door rijden.

Ik ben zéér benieuwd wat jullie mij brengen.

Wat wil ik op de navigatie hebben :
- Duidelijk beeld
- Fatsoenlijk geluid
- De volledige kaart van Tsjechie
- De rest maakt mij niet veel uit.

Ps : Ik heb een Nokia N73, volgens mij zijn hier toch ook mogelijkheden vor ?

Blij Met Wilco

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Sediviny (Dobre) of Sediviny (Kounov) ?

De ONE v4 Europa staat in de pricewatch voor 180 euro incl verzendkosten. Zelfs de XL is voor 200 euro te krijgen. De dekking is alleen niet 99% zoals hier.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Dat klopt, die pakken het linker deel van Tsjechie, en Sediviny ligt in het rechter gedeelte van Tsjechie bij de Poolse grens in het Adelaars gebergte.

Hier om precies te zijn : klik

Blij Met Wilco

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 09:21

Padvinder

doet z'n best

Garmin CityNavigator v2008 heeft prima dekking voor Tsjechië. Op je N73 kun je ook Garmin Mobile XT installeren. Dan heb je alleen nog een Garmin Bluetooth GPS ontvanger nodig.

http://www.garmin.nl/normal.php?id=457

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Heb je daarvoor puur een Garmin gps ontvanger nodig want ik heb hier namelijk wel een gps ontvanger liggen van een ander merk.

Blij Met Wilco

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 09:21

Padvinder

doet z'n best

Nee idd, je kunt tegenwoordig ook een gewone GPS ontvanger gebruiken. Voor Garmin Que had je per se een Garmin gps ontvanger nodig. Nu niet meer.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

-Thunder- schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:31:
Ik ben druk op zoek naar een navigatie aparaat die mij naar het volgende plaatstje kan brengen : sediviny in tsjechie.

Ik ben op zoek naar een aparaat met een budget van 200 euro, dit vind ik namelijk meer dan genoeg voor een aparaat die me daar heen kan brengen.

Ik heb vele aparaten bekeken, zoals de nieuwe tomtom one europa maar die zit gelijk op 270 euro of ik kom vaak bij aparaten die alleen de hoofdwegen van tsjechie heeft en daar heb ik dus niets aan.

Waarom pak ik niet gewoon de kaart ? Omdat we om en om gaan rijden, dus 1 rijd en de ander slaapt, we willen namelijk in 1 stuk door rijden.

Ik ben zéér benieuwd wat jullie mij brengen.

Wat wil ik op de navigatie hebben :
- Duidelijk beeld
- Fatsoenlijk geluid
- De volledige kaart van Tsjechie
- De rest maakt mij niet veel uit.

Ps : Ik heb een Nokia N73, volgens mij zijn hier toch ook mogelijkheden vor ?
Voor 59 euro incl. verzenden (http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html) heb je een bluetooth gps ontvanger.
Daarna TomTom Mobile weten te bemachten en you are good to go :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1