Toon posts:

Waar bewaart BF2 patch z'n tijdelijke bestanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de 1.41 patch te installeren, en merkte toen dat m'n 700mb vrije ruimte op C opeens terug liep tot 0. De patch deed het ook niet, en ik heb al op diverse sites gevonden dat het samenhangt met de vrije ruimte op C; sommige mensen beweren dat je wel 2.5 a 3gig vrij moet hebben voor je de patch 500mb installeert.
Nou boeit die hele patch me vrij weinig meer, maar ik zit nu nog steeds met een C schijf met maar een paar mb vrije ruimte en dat is niet zo mooi. Ik heb alleen geen idee waar die tijdelijke bestanden staan waarmee die patch m'n C schijf heeft volgegooid. PC is ook gereboot en de C schijf is nog steeds vol.

Verwijderd

Mogelijk zoals Nero zo leuk doet. Versie 7.9.x laat ook een 650Mb aan rommel achter na installatie in C:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Temp

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 20:21 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De eerste hit in google levert mij op dat het in de temp map van de betreffende user komt, ofwel precies wat sync4489 hieronder zo netjes aangeeft. Heb je zelf gezocht naar het antwoord voordat je een topic opende?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Dit is een bekend probleem met BF2 en is altijd al zo geweest, hij kijkt niet naar de schijf waar je het spel hebt geïnstalleerd maar naar de schijf waar je program files staat dacht ik, is alweer een tijdje geleden dat ik BF2 speelde, anders moet je even zoeken in het BF2 topic staat vast nog wel wat over daar.