Toon posts:

Overkomt jullie dit nou vaak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik baal. Een kennis van me draait 2 koetjes. Hij had iets van 5.000 blokjes gespaard. Week werk of zo. En nou heeft hij ze vrolijk ge-SHIFT-DELETE .. :(

Hebben jullie ook koetjes staan bij mensen die af en toe van die domme acties uithalen?

Dit was dus een ongeluk .. maar dus wel gewoon uit stommiteit! Aargh .. snik.

Nou valt het gelukkig nog mee .. maar ik ben al eens eerder 20K kwijtgeraakt toen een server met 20K er op dus gejat was ..

Het zit gewoon niet mee ..

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Is mij nog nooit overkomen!!!!

(ff afkloppen nu!!)

Advanced sheep-counting strategies

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
ZO dom niet nee, maar wel m'n broertje met zn dual celeron550 (1000 wu's/dag) die geen emailadres instelt, omdattie dat niet heeft.
Of dattie zn windows herinstalleerd en de koe vergeet te backuppen (en niet 1x... :/)

Magoed.. nun heb ik m maar es aan zn verstand gepeuterd dat de koe niet in je windows/program files moet wonen, maar zn eigen schijf nodig heeft waarvan NOOIT iets gedelete mag worden :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
formateren is ook een bekende :(

...

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
ik heb wel eens per ongeluk halverwege de dag een pproxyrc5 logfile gewist. En linux kent geen prullenbak... Okay, okay er zijn geen blokken verdwenen maar de stats van één dag zijn kreupel :(

Verwijderd

Gelukkig (klop-klop) nog geen last van gehad...:)

Hoop er ook nooit last van te krijgen ;)

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 22:20
al een keer 120k kwijt geraakt.. door een vage bug in de perproxy.. als je herstart raakte die elke keer 60k kwijt.. 2x geherstard voor ik het doorhad.. :( :r

Verwijderd

mischien een idee om als je ergens een koetje opzet ook gelijk ff regelt dat de buff-out gebackupt wordt?

verder heb ik wel eens last van het feit dat als mijn pceetje vast loopt ik een ogr noodles die al aardig af was kwijt ben verder niet eigenlijk!

(klop klop)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ja, wel eens een keyserver met 250k afgevoerd zonder dat ie geflushed werd :(
En zo ook eens een buffer van 100k

Komt ook erg vaak voor dat mensen tijden lang het [url="http://http://www.isd.nu/dpc/byemail.html"]verkeerde e-mail adres gebruiken of geen e-mail adres[/url] |:(
Tis idd zonde, maar over 1000 wu's moet je niet zeuren :)

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
2* door lekker vrolijk te formateren en dan als windows er weer opstaat bij jezelf denken hmmmmmmm waar is m'n koe.KUUUUUUT :( :(

eerste keer waren maar 4k blokjes, maar de tweede keer waren 25k blokjes, weken bloedig opgespaard. Dat het 1 keer gebeurd is dom maar twee keer vind ik wel ernstig stom ;)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Mijn broertjes weten elke dag minstens 20 keer te resetten, raak dus niet veel kwijt, maar komt op deze manier ook niet veel bij.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1