Hoi,
Voor mijn server gebruik ik in apache een vhost-file om de verschillende subdomeinen op de juiste plek te laten belanden.
Nu heb ik een nieuwe virtualhost aangemaakt, met de volgende specs
Apache opnieuw starten, en dan werkt het normaal gesproken. Behalve nu...
Als ik via mn browser probeer om de pagina te openen krijg ik een 403 error. Bij elke willekeurig bestand, ook als ik zeker weet dat de bestandsnamen en het pad correct zijn.
Uit de error log blijkt het volgende:
[Wed Jun 25 18:50:45 2008] [error] [client 84.29.xxx.xxx] client denied by server configuration: C:/subdomein/www_root/index.php
Ik weet zeker dat apache toegang heeft tot de map en het bestand, en de toegang wordt verder niet door een .htaccess oid geblokkeerd.
Als ik de vhost verwijs naar een andere map, bijvoorbeeld C:/wamp/www/subdomein/ dan werkt het wel gewoon na een reboot.
Snap er niets van. Iemand die een mogelijke oplossing heeft?
Voor mijn server gebruik ik in apache een vhost-file om de verschillende subdomeinen op de juiste plek te laten belanden.
Nu heb ik een nieuwe virtualhost aangemaakt, met de volgende specs
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <VirtualHost *:80>
DocumentRoot c:/subdomein/www_root/
ServerName subdomein.domein.nl
ServerAlias subdomein.domein.nl subdomein.domein2.nl sub.domein.nl
ErrorLog logs/subdomein_error_log.log
CustomLog logs/subdomein_access_log.log common
CustomLog logs/acces.log common
</VirtualHost> |
Apache opnieuw starten, en dan werkt het normaal gesproken. Behalve nu...
Als ik via mn browser probeer om de pagina te openen krijg ik een 403 error. Bij elke willekeurig bestand, ook als ik zeker weet dat de bestandsnamen en het pad correct zijn.
Uit de error log blijkt het volgende:
[Wed Jun 25 18:50:45 2008] [error] [client 84.29.xxx.xxx] client denied by server configuration: C:/subdomein/www_root/index.php
Ik weet zeker dat apache toegang heeft tot de map en het bestand, en de toegang wordt verder niet door een .htaccess oid geblokkeerd.
Als ik de vhost verwijs naar een andere map, bijvoorbeeld C:/wamp/www/subdomein/ dan werkt het wel gewoon na een reboot.
Snap er niets van. Iemand die een mogelijke oplossing heeft?