[Mac OS X] Automatisch opstarten programma's bij inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258227

Topicstarter
Is er een functie waarmee je programma's automatisch kan laten opstarten wanneer je je Mac opstart/inlogd?

Ik heb een add-on voor itunes dat ik bovenin de taakbalk het nummer wat draait kan waarderen, maar die start niet automatisch op als itunes start.

Verder zou ik het handig vinden als adium, firefox, itunes en bovengenoemd programma'tje automatisch opstarten als ik inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
elk programma dat in je dock staat kun je laten openen na inloggen :) bij andere programma's weet ik niet hoe dat moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

system preferences -> accounts -> Login items, en je kan ze zelfs verboren laten openen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

icoon in het dok: rechtermuisknop 'open na inloggen', voor andere programma's voldoet bovenstaande.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-06-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is wel erg basic en makkelijk via de search te vinden :) Zou je de volgende keer misschien iets meer moeite willen doen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.