Ik heb een SonyEricsson w850i en ik luister hier elke dag muziek mee met mijn oordopjes. De contacten worden op een gegeven moment slecht waardoor 1 oordopje uitvalt of dat het geluid schokt. Je moet dan even aan het contactje bewegen en dan doet hij het meestal weer, maar niet altijd. Ik heb deze telefoon nog geen 2 jaar en ik ben ondertussen al aan mijn 6e of 7e paar oordopjes toe, en nu ben ik het zat. Elke keer gaat de kabel kapot of doet hij het niet meer. Weet iemand goede oordopjes met een stevige kabel die niet te snel kapot gaat? Het hoeft niet perse van SonyEricsson te zijn, als hij maar op mijn telefoon past. Liefst niet al te duur en het moeten wel in-ear oordopjes zijn. Bedankt.
Verwijderd
Hmm, topic staat verkeerd geplaatst, en voldoet niet aan de Policy die wij hier verwachten.
Accessoires & GPS-Navigatie Beleid
Vragen zoals "Wat moet ik kopen?" horen hier niet thuis.
Met wat licht zoekwerk kom je direct op het "oortjes topic" (Klik), zelfst google kan je al een hoop informatie bezorgen. Ik lees namelijk niets over zoekwerk dat je zelf verricht hebt.
Accessoires & GPS-Navigatie Beleid
Vragen zoals "Wat moet ik kopen?" horen hier niet thuis.
Met wat licht zoekwerk kom je direct op het "oortjes topic" (Klik), zelfst google kan je al een hoop informatie bezorgen. Ik lees namelijk niets over zoekwerk dat je zelf verricht hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 16:51 ]
Om even ontopic te gaan voor de topic move
Ik heb hier ook last van, en waarschijnlijke elke SE user die met dat waardeloos contact werkt. Ben inmiddels ook aan m'n 4e of 5e setje toe en je kunt er niets aan doen
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Jup, heb zelf 2 jaar een W800i gehad en na de eerste week de oortjes er al uit mogen slingerenThe Legend schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:20:
Om even ontopic te gaan voor de topic moveIk heb hier ook last van, en waarschijnlijke elke SE user die met dat waardeloos contact werkt. Ben inmiddels ook aan m'n 4e of 5e setje toe en je kunt er niets aan doen
Direct de Sennheiser x300's gekocht