Even een vraagje:
Ik postte ff geleden een nieuwsartikel, met een stukkie tekst erbij.
Microsoft kondigde maandag aan dat ze van plan zijn om voor het eind van dit jaar software te introduceren voor op geavanceerde draadloze telefoons (GSM).
<<Foutje: The U.S. software company said *three* mobile phone makers will help it introduce the Stinger-software-based smart phones: South Korea's Samsung *1 and Britain's Sendo. *2
>>Ik kom maar op twee... misschien heb ik te kort op kindygarden gezeten? ;-)
Vervolgens krijg ik op de volgende pagina dit te zien:
Opmerking:
Microsoft kondigde maandag aan dat ze van plan zijn om voor het eind van dit jaar software te introduceren voor op geavanceerde draadloze telefoons (GSM). <>Ik kom maar op twee... misschien heb ik te kort op kindygarden gezeten? ;-)
Welke van de twee krijgt de poster nu te zien? Die onderste lijkt zo lullig...
* Volgende keer maar gewoon haakjes () /ME
Ik postte ff geleden een nieuwsartikel, met een stukkie tekst erbij.
Microsoft kondigde maandag aan dat ze van plan zijn om voor het eind van dit jaar software te introduceren voor op geavanceerde draadloze telefoons (GSM).
<<Foutje: The U.S. software company said *three* mobile phone makers will help it introduce the Stinger-software-based smart phones: South Korea's Samsung *1 and Britain's Sendo. *2
>>Ik kom maar op twee... misschien heb ik te kort op kindygarden gezeten? ;-)
Vervolgens krijg ik op de volgende pagina dit te zien:
Opmerking:
Microsoft kondigde maandag aan dat ze van plan zijn om voor het eind van dit jaar software te introduceren voor op geavanceerde draadloze telefoons (GSM). <>Ik kom maar op twee... misschien heb ik te kort op kindygarden gezeten? ;-)
Welke van de twee krijgt de poster nu te zien? Die onderste lijkt zo lullig...
* Volgende keer maar gewoon haakjes () /ME