Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Autostart Logitech 5450 / Vista MCE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat het kopje niet heel duidelijk is, maar bestaat er een tooltje waarmee de boxen (Logitech 5450 surroundsetje) automatisch uit standby gaan als de PC opstart?

De controlebox van de boxen zijn via toslink verbonden met de Club 3D Theatron kaart.

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 22:02
Staat hier iets wat je kunt gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Op de logitech-site zelf had ik (natuurlijk) al gekeken. Gek genoeg staat het systeem dat ik heb helemaal niet op hun site. (Via zoeken kom ik alleen bij de pers-afdeling stukken tegen).

De locatie waar jouw linkje naar toe gaat gaat over software. Daar was ik wel langs gekomen maar verder niet goed naar gekeken omdat het systeem op het plaatje een ander syteem is dan ik heb.

Maar thanx want misschien is die software wel voor mijn systeem geschikt.

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:12:
Op de logitech-site zelf had ik (natuurlijk) al gekeken. Gek genoeg staat het systeem dat ik heb helemaal niet op hun site. (Via zoeken kom ik alleen bij de pers-afdeling stukken tegen).

De locatie waar jouw linkje naar toe gaat gaat over software. Daar was ik wel langs gekomen maar verder niet goed naar gekeken omdat het systeem op het plaatje een ander syteem is dan ik heb.

Maar thanx want misschien is die software wel voor mijn systeem geschikt.
De software gaat idd over de z-serie, waar jouw boxen ook onder vallen!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het ge-installerd, maar 't doet niet echt wat ik wil.
Ik krijg een interface te zien waar ik een aantal basis instellingen kan aanpassen, maar ik kan nergens geavanceerd instellingen aanpassen. De manual gaat over de installatie van het Z Cinema systeem, 't wordt gepresenteerd als een ander setje, waar een veel uitgebreidere (MCE)afstandsbediening bij zit dan die van het Z5450 setje.

Het probleem is juist dat mijn PC nu een infra rood afstandsbediening heeft, Logitech gebruikt radiofrequentie. Daarom vroeg ik me af of het sofwarematig op te lossen is.

Wat deze software voor mij met een ander setje kan betekenen staat nergens. Helaas.