Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met Tempo-Team Professionals IT? Zij detacheren IT-ers in de meest voorkomende functies (support, beheer en ontwikkeling)

Ik wil via hun aan de slag bij Ericsson, maar moet eerst naar een recruitment event dat Tempo-Team organiseerd op locatie bij Ericsson. Er werken nu al 20 mensen via Tempo-Team bij Ericsson. Zijn er misschien mensen die al naar zo'n event gewwest zijn van tempo-Team voor Ericsson, weet namelijk niet precies wat ik daar kan verwachten....

Hier wat informatie over dat event:

Recruitment event Ericsson

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 16:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gesprekken, testen, presentaties. Het is gewoon een dag waarin zij zich presenteren en waarin jij als je geinteresseerd bent, direct een gesprek kan aangaan. Selectiedagen zijn hip tegenwoordig. Zeker als op een grotere schaal mensen gezocht worden, is een 'event' al snel handig voor het bedrijf en de kandidaat. Je kunt er ook nog eens kijken of je uberhaupt geinteresseerd bent en de sfeer van het bedrijf proeven.

nadeel is dat het wat massaal kan zijn soms. Bel anders met die recruiter, die zal er wel meer van weten ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Super! Ik denk dat ik dan maar gewoon langs ga voor dat event. Tempo-Team Professionals IT hoor ik alleen maar goeie verhalen over en Ericsson is een super werkgever.

Nou maar hopen dat ze ook interesse in mij hebben! :P

Verwijderd

Ik werk al een jaar bij Ericsson en was één van de eerste die met dit concept van Tempo-Team IT Professionals in aanraking kwam.

Tempo-Team IT Professionals geeft een jaarcontract, maar na 6 detacheringsmaanden gaat Ericsson je een arbeidscontract aanbieden. Mocht je toch niet bij Ericsson willen of kunnen beginnen, dan zit je nog 6 maanden in dienst bij Tempo-Team IT Professionals. Dit gaf mij toen wel wat extra zekerheid, omdat ik een huis met mijn vriendin wilde gaan kopen.

Het Recruitment Event is spannend, maar erg leuk en waardevol.
Je krijgt een presentatie van Ericsson, twee korte sollicitatiegesprekken, een lunch :P en een rondleiding. In de bedrijfskantine kun je nog wat extra cultuur van Ericsson proeven en dit is zeker niet onbelangrijk wanneer je voor een werkgever kiest. ;)

Het is allemaal vrijblijvend. Zowel de medewerkers van Ericsson als Tempo-Team IT Professionals zijn informeel en aardig.

Kortom: een aanrader.

Succes met het maken van de juiste keuzes in je loopban

Verwijderd

Hoi JVS,

In mijn Event waren er 6 kandidaten. Volgens mij is de markt voor goede afgestudeerde HBO-ers en WO-ers zo schaars dat het er niet meer zullen worden.

We zijn schaarsgoed. :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:26
Het algemeen beleid #spam :) (Aangezien je er 3 topics over opend in 3 subfora komt het op mij iig zo over)

[ Voor 43% gewijzigd door asfaloth_arwen op 25-06-2008 15:03 ]

Specs

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
chipz & ginnieboy,
wat leuk dat jullie je allebei vandaag hebben geregistreerd!
En wat een toeval...

...less is more

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 16:08

beany

Meeheheheheh

erg hoog spam gehalte... pfffffffff

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ginnieboy en chipz: hoewel op marketingschool vast hard geroepen wordt dat slechte reclame ook reclame is, ben ik in ieder geval iemand die van dit soort spamacties juist hard wegloopt bij de betrokken partijen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.