MiniLaptop voor 199,95

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf Zaterdag as en alleen op deze zaterdag is te koop bij Intertoys, een Mini laptop voor slechts 199,95 Het bettreft hier de Alpha 400 van Bestlink

Afbeeldingslocatie: http://nl.gizmodo.com/wp-content/uploads/2008/06/intertoys.JPG

Specs:

Flash PC with 7" -inch Digital A Grade TFT LCD Display Panel
True color image display
Broadband Internet access, LAN or Wi-Fi ( WiFi Dongle Included ) ( Internet ready )
Highly secure Linux OS, free of viruses
Xiptech application software packages
(Xip office, Xip Flash player...etc.)
Internet surfing
Instant online communication, chatting ( yahoo / msn / aim + many more )
Music downloading and enjoying
Flash movies and games
Picture and image sharing
Languages learning
Personal Diary
Support external HD up to 160GB ( not Included )
Support SD Card up to 32GB ( not Included )
Support Printer with Linux platform ( printer not Included )

Office Assistant:
Xip Word, XipTable and PDF Viewer
E-mail management
Daily work plan and management
E-book reader

Hardware Overview:
Processor: XBurst 400 MHz 32-bit CPU
Display Terminal: 7" Digital Panel 800 X 480 true-color
RAM: 128M
Storage: 1GB to 2GB Max. NAND Flash eternal.
USB port: 3 ports
External Storage: SD card rabbit
Earphone and Mic jack
Input Device: standard keyboard and mouse
Broadband Interface: 10/100MB Ethernet interface
Network access: ADSL, Wi-Fi, CDMA, GPRS (optional)
Dimension: 8.3" x 5.6" x 1.3"
Weight: 1.5 pounds.

Wifi is dus optioneel tenzij er een wifi dongle wordt bijgeleverd.Unpacking/demonstratie video

Omdat dit een leuke aanbieding is heb ik er een aparte topic voor gemaakt om deze aanbieding niet te laten ondersneeuwen in de andere aanbieding topics

Wil je niet teveel, en heb je iets nodig voor de vakantie dan is dit mogelijk een leuk oplossing.

Ik wacht zelf nog even op de MSI Wind _/-\o_

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:18

unclero

MB EQA ftw \o/

Zou je er ook mee kunnen MSN-en? zo ja, dan ga ik daar zaterdagochtend voor de stoep liggen. :D

Dit lijkt me gewoon een gaaf ding voor onderweg en andere l33t-h4xx0r activiteiten :D.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
hm...

op zich een hele leuke aanbieding. Ik twijfel nog voor zoiets op vakantie. Erg handig om e-books mee te nemen en af en toe wat te kunnen lezen (3 weken thailand, volgend jaar langer is de bedoeling)

nog een paar dagen om over na te denken :) Iig bedankt want anders was ik er nooit tegen aangelopen! Iemand misschien een merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:08
Lezen gaat ook heel aardig op een pda. 128mb word ik niet heel vrolijk van. Ik was gisteren even in een mycom filiaal waar ze die asus hadden staan. Best een mooi ding voor dat geld alleen een fatsoenlijk stukje typen op die kleine toetsjes viel nog niet mee.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

unclero schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:03:
Zou je er ook mee kunnen MSN-en? zo ja, dan ga ik daar zaterdagochtend voor de stoep liggen. :D

Dit lijkt me gewoon een gaaf ding voor onderweg en andere l33t-h4xx0r activiteiten :D.
Deze meneer had er zelf Firefox op gezet en zei dat je eigen apps erop kon knallen. Dus waarschijnlijk kun je wel gewoon MSN-en op deze linuxbak.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die 3K razorbook herbergt nog eea meer:

Product Specs

Overall Dimensions :
8.25 in. Length x 5.5 in. Width x 1.25 in. Depth

LCD Display:
7" WVGA 800x480 Widescreen Active Matrix TFT Display

Processor:
Low power consumption Ingenic 400 MHz 32-Bit Single Core Mobile Processor

Memory:
512MB DDR2 Memory

Hard Drive:
Internal 4GB Flash Drive Storage

Ports:
Three USB 2.0 connectors

Operating System & Software:
Includes Genuine CE Linux OS version 2.4
Full flash menu-driven, Easy software navigation
Linux Office Suite (Opens MS Office files)
Email Client
PDF Reader

Networking Support:
Integrated Ethernet 10/100Mbps w/ RJ45 Interface
Integrated 802.11 Wireless LAN

Keyboard:
Internal Full-size Keyboard

Pointing Device:
Built-in Touchpad

Modem:
Internal 56K V.92 Data/Fax PCI Modem

Sound Card:
Integrated High Definition Audio

Speakers:
Integrated High-quality Stereo Speakers

Battery & Adapter:
3K Notebook Battery 2 cell, 2100 MaH Battery and AC Adapter

Carrying Case:
Optional

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 14:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG -> SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen 3k Razorbook maar een Alpha 400 van Bestlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:27:
Het is geen 3k Razorbook maar een Alpha 400 van Bestlink
Dat meende ik ook al ergens gelezen te hebben, maar kon het niet terugvinden. Bedankt! :)

En die vinden we dan hier terug ;)

Volgens bovenstaande link is wifi een optionele optie!!!
"Network access: ADSL, Wi-Fi, CDMA, GPRS (optional) "
zie de Bestlink website

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-08 13:11

bord4kop

maximaal 100KB!

nieuws: Bestlink presenteert Eee PC-kloon voor 220 dollar
De prijs van de 1GB-variant, inclusief wifi-dongle, bedraagt 219 dollar of omgerekend 139 euro.
...
:)

[ Voor 26% gewijzigd door bord4kop op 26-06-2008 08:53 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die link vermeldde ik al hier :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom je er dan niet 60 euro bijlegt en een EEEpc haalt. Dit is toch wel een apparaat met een stuk minder specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
Ik snap niet waarom je er dan niet 60 euro bijlegt en een EEEpc haalt. Dit is toch wel een apparaat met een stuk minder specs!
Wie ik? Heb je de startpost gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp Koekie wel, ik zou hetzelfde doen.
Voor 60 euro meer heb je tenminste wat meer geheugen (512 MB tegenover 128 MB) en SSD van bijv 4 GB.

Uiteraard is het natuurlijk wat je zelf wil ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:19:
Ik begrijp Koekie wel, ik zou hetzelfde doen.
Voor 60 euro meer heb je tenminste wat meer geheugen (512 MB tegenover 128 MB) en SSD van bijv 4 GB.

Uiteraard is het natuurlijk wat je zelf wil ;).
Nou ik begrijp hem niet en jou niet want er staat toch duidelijk dat ik hem niet ga kopen!
Ik heb niet meer dan melding gemaakt dat het ding Zaterdag as verkrijgbaar is. Wat jij met die info doet moet jezelf weten.Ik ga ook geen EEEpc kopen want de MSI Wind is veel interessanter en verhoudingsgewijs goedkoper voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Deze meneer:

http://wiki.kwaak.net/twiki/bin/view/Main/CGAlpha400Rooting

heeft het in ieder geval al voor elkaar om root-access te krijgen. Dan ligt de weg open voor de rest van de modificaties natuurlijk.

Best interessant apparaatje zo, eigen distro erop knallen met je eigen apps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Heeft er iemand zo'n apparaatje aangeschaft?
Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:28:
Deze meneer:

http://wiki.kwaak.net/twiki/bin/view/Main/CGAlpha400Rooting

heeft het in ieder geval al voor elkaar om root-access te krijgen. Dan ligt de weg open voor de rest van de modificaties natuurlijk.

Best interessant apparaatje zo, eigen distro erop knallen met je eigen apps. :D
Ook ik heb inmiddels root acces maar op een alternatieve manier (via verborgen seriele poort)

Andere distro erop is niet erg waarschijnlijk omdat het geen x86 processor in zit. Maar allerlei Debian MipsEL software (Etch) draait wel (al geinstalleerd: xvt, rxvt openssh-client)
Heel leuk speeltje geworden, scherm is erg helder vergeleken met de EeePC en acculooptijd is netjes. Wordt ook lang niet zo warm als de EeePC dus verbruik is zeker minder. Leuk machientje om een robotje of zo mee aan te sturen of domotica, ook een CarPC is goed mogelijk (geluid over HT aansluiting is prima)

Voor iedereen die er een gekocht heeft: kijk ook eens op http://trendtac.hyves.nl (net gestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer info hier
De laptop staat nog steeds in de folder dus het is opruiming Misschien wille ze af van het restant of de teruggebrachte devices. Uiteraard voor een nog leukere prijs.Wie weet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ghehe ik wacht wel op de xiron versie van de blokker die dr straks vast wel voor 99 euro zal liggen.
Denk je niet?

mp3 zal wel goed gaan. ben benieuwd hoe hoog de resolutie van de videos word...

ik heb hier nog een pentium II 233 met 64 MB staan. daar draait zelfs reason op. wel in 8 bits, maar dat klinkt best lekker bij electro...

en ik heb een atari emulator op mn pocketpc, werkt ook prima, volges mij is dr nog wel t een en ander uit zon lappie te halen...

niet iedereen heeft zn computer voor van die belacheljk veeleisende office applicaties.
ik gebruik gewoon nog steeds wordpad, kan ik echt alles mee...

[ Voor 69% gewijzigd door verleemen op 10-07-2008 19:18 ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trendtac.nl heeft inmiddels ook de recovery image online staan, misschien staat daar nog wat interessants in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
hier staat nog wat meer userinfo http://nl.gizmodo.com/200...laptop.html#comment-28039. leek me wel handig.
wienig te vinden over dat kreng, blijkt weer es onder 4 verschilldende namen te krijgen te zijn , maar afgezien van intertoys die m voor 70 euro meer aanbieden dan dat ie eigelijk kost vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met hoe lang de batterij meegaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Het ding is ondertussen op de webshop van intertoys te krijgen voor 229
dus 20 euro goedkoper dan de 701

daar moet dus echt minstens 80 euro vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:41:
Iemand bekend met hoe lang de batterij meegaat ?
ik niet weet, maar wat ik wel weet is dattie maar 4.5 wat gebruikt.
de eeepc tussen de 15 en 20 watt. Dus als dr een normale accu in zit, laaaaang..
hoop ik toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb er toevallig even terug eentje gekocht. Is een leuk dingetje. De Linux-versie die meegeleverd is is redelijk gepolished, maar gemaakt voor yer olde omaatje-webbrowsen-docje-tikken-mailtje-sturen-doelgroep; de UI is dus redelijk dichtgetimmerd en de onderliggende Linux-werking is afgeschermd. De advertentie zit vziw fout: Linux geeft aan dat het bakkie op 335MHz draait itt de aangegeven 400MHz. Kleine programmaatjes draaien erop gaat hardstikke goed, maar met zo'n geheugenvreter als Firefox heeft het bakkie wat meer moeite: verwacht niet dat de pagina's op dezelfde snelheid als op je hoofdbak op je scherm flitsen.

De hardware is an sich leuk: het bestaat uit el-cheapo plastic maar is redelijk goed afgewerkt. Het scherm is, zoals gezegd, verrekte fel: ik kon er in de zon mee werken. Intertoys leverde bij mij ook een wifi-USB-dongle mee (die ik trouwens subiet in het scherm heb ingebouwd; past bijna helemaal precies :P ) Wat wel mist is een scherm-dicht-detectie-knopje: het backlight gaat niet uit als je het scherm dichtklapt. Wel kan je fn+zzz indrukken, dan schakel je het backlight handmatig uit. Hoewel de 'zzz'-knop wel een slaapmode impliceert, heeft het beesie het trouwens niet.

Ik heb er trouwens Debian MIPS opgezet. Draait als een tiet, met Fluxbox en een set Xterms ben ik compleet blij ermee. Ik had dezelfde manier van rooten in gedachte als hier staat, maar ik had het ding toch open liggen (voor de inbouw van die wireless lan-kaart) en het ding blijkt een serieele poort te hebben die je meteen een rootshel geeft; dat werkt ook prima. Bovendien kan je daarmee ook bij U-boot, de bootloader, komen.

Blij trouwens dat de fabrikant zich ondertussen wel aan de GPL gehouden heeft; toen ik het beesie kocht bestond www.trendtac.nl nog niet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
zou de mediamarkt m niet gewoon al hebben. Lijkt me echt iets voor hunnie.
En dan wel voor 130 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet voorstellen dat speeltje beter is dan de ASUS eee pc. Zoals iemand zegt bijvoorbeeld dat deze een helderder scherm heeft dan de ASUS :? ?

Verder zouden een paar foto´s wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb geen eeepc, dus ik kan het niet vergelijken, maar het beeldscherm kan best es helderder dan die van Asus zijn; het is echt een fel kreng. Dat is dan ook zo ongeveer het enige (nja, de prijs ook) waarin deze beter is: in de rest van de specs blinkt de eeepc uit.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verleemen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:06:
zou de mediamarkt m niet gewoon al hebben. Lijkt me echt iets voor hunnie.
En dan wel voor 130 euro.
Nee. Ik ben bij Intertoys geweest in de hoop dat ik met de huidige opruiming eentje kon meekrijgen voor weinig. Ik bedoel. We zijn allemaal Hollanders, toch:)
Ze hadden ze nog wel. Maar voor 230 euro. Daar heb ik dus ook een ASUS voor dus ik heb bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
ben ook wezen vragen bij intertoys amsterdam
ook 230 euro ben toen maar gelijk naar een computershop gegaan en hebuiteindelijk toch maar de asus eee 900 gekocht. werkt prima dat ding, zelfs youtube draait zonder problemen.

De chinezen liggen ook niet stil, dr zij n nu al 3 asus clones gesignaleert, Dus ik zou even wachten tot dr een clone bij de blokker ligt..

mochr deze zichzelf nou de das omdoen en vind m ergens voor een afbraakprijs dan wil ik m dr wel bij.
heb wel iets met gadgets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
De trendtac hands on video by moi:)
http://nl.youtube.com/watch?v=AgXEI5ByHho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wat een bagger kwaliteit zeg ....

mooi dingetje lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Mja, ik ben iemand die 28 afleveringen van startrek op zn sony erricsson k701 had staan 2 jaar geleden. T zijn uitdagingen. Dit is weer een nieuwe. Ondertussen leest ie niet van de usb drive en van de sd kaart. hij herkent ze wel onder in beeld, maar verder gebeurt er niks, dr zit niet eens een explorer opo dus de enige manier om bij die drives te komen is met de medias player.
Maar ok, ik hebm net een uurtje,,,,,, we zien wel waar t schip strand toch?

JF kennedy zei ooit, Why climb the highest mountain? WE CHOOSE TO GO TO THE MOON!
en nou issie dood, dus neem ik t maar van m over:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34
Ligt het aan je camera dat hij die film niet vloeiend speelt of is het echt zo happerig?

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Sprite_tm schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:07:
Ik heb er trouwens Debian MIPS opgezet. Draait als een tiet, met Fluxbox en een set Xterms ben ik compleet blij ermee. Ik had dezelfde manier van rooten in gedachte als hier staat, maar ik had het ding toch open liggen (voor de inbouw van die wireless lan-kaart) en het ding blijkt een serieele poort te hebben die je meteen een rootshel geeft; dat werkt ook prima. Bovendien kan je daarmee ook bij U-boot, de bootloader, komen.
Zou je wat meer informatie kunnen geven over de installatie van die Debian distributie? Misschien kun je het ook eens op trendtac.hyves.nl zetten, daar zijn flink wat mensen al bezig met diverse programmaatjes uit de Debian distri halen en op de Trendtac distri zetten, maar de complete distri installeren is nog niemand gelukt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Hier een foto van de EEE en de Trendtac naast elkaar
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2vbseqa.jpg

Omdat dit topic in het shopping forum staat en daardoor wat moeilijk gevonden kan worden, maar ook omdat men hier officieel geen technische zaken mag bespreken ( ik heb daar een mail over gehad naar aanleiding van mijn youtube filmpje hier) en ook omdat de andere netbook topics geen info over andere merken dulden heb ik het

[Ervaringen] Trendtac epc 700 topic geopend.
Maar nu dus in de Complete Systemen & Laptops corner.

Compleet met fotos en info en wat ik er tot nu toe op internet over heb kunnen vinden.
Jullie zijn welkom.

Pff, dat was een hele dag werk...

[ Voor 24% gewijzigd door verleemen op 06-08-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Wackoz schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:42:
Ligt het aan je camera dat hij die film niet vloeiend speelt of is het echt zo happerig?
Das voornamelijk de camera denk ik. t is gefilmd met een samsung E950 cameratelefoon in 352x288 en daarna bewerkt in windows mediaplayer en weer gesaved in 320 x240. En daarna pas geupload naar youtube.

Dr komt binnekort wel een betere camera, maar op t moment moettern jullie t hiermee doen.

Daarnaast is de videoweergave van de trendtac met de mediaspeler ook niet helemaal 30 frames per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:07
Ik kan er 1 overnemen voor € 99,-- en wel een zwart/zilveren trendtac epc 700.

Is dit wat om onderweg bij een WiFi spot je E-mail mee op te halen ?

Hoe is de battery life eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze gaan de overgebleven voorraden uitverkopen op 3 dec link (pdf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik kan morgen een trendtac EPC 700 gaan halen voor 80 euro.
Is dit een goede deal? ik hoef er niet veel op te doen. alleen een beetje internetten voor op vakantie.

Zit er meestal ook msn op? of kan je deze downloaden?

MvG Mark
Pagina: 1

Let op:
Technische discussie & vragen niet in dit topic maar hier