Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mooi ding, maar een boodschappenkrat is ook functioneel en een stuk goedkoper 
Bij zo'n ding zoek je eigenlijk nog een caddy die je systeem van LAN(-hole) naar LAN(-hole) sleept, want m'n PC weegt een ton en om dat rond je nek te hangen is al suicide voordat je te dicht bij een muur je rocketlauncher afvuurt!
Bij zo'n ding zoek je eigenlijk nog een caddy die je systeem van LAN(-hole) naar LAN(-hole) sleept, want m'n PC weegt een ton en om dat rond je nek te hangen is al suicide voordat je te dicht bij een muur je rocketlauncher afvuurt!
Verwijderd
gewoon wieletjes eronder knallen..
is een stuk goedkoper!
en je kan er dan ook thuis mee door de kamer sjeezen:Y)
is een stuk goedkoper!
ja en je moeder kan ook mooi de kast dan met wieltjes over de straat tegels laten rijden als jij je monitor pakt voor het weer inladen van de pc wanneer je klaar bent met lannuh.:(Op dinsdag 20 februari 2001 14:44 schreef freakyfrank het volgende:
gewoon wieletjes eronder knallen..
is een stuk goedkoper!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik draag 'm ook liever. Ik vertrouw mezelf meer als zo'n tasje.
Het gaat hier wel effe over je compu, die is heilig:7
/edit
Verder wel leuk bedacht. Kan handig zijn maar ik Lan eigenlijk niet elke week. Dus ik heb er geen krappe 40 dollar voor over.
Het gaat hier wel effe over je compu, die is heilig:7
/edit
Verder wel leuk bedacht. Kan handig zijn maar ik Lan eigenlijk niet elke week. Dus ik heb er geen krappe 40 dollar voor over.
Ik LAN wel elke week maar ik prop alles in me rugzak
Stuk makkelijker als je het mij vraagt en past ook veel meer in
Stuk makkelijker als je het mij vraagt en past ook veel meer in
Zoiets kan mijn moeder ook wel maken met haar computergestuurde;) naaimachine.
Ik vind 100 piek wel belachelijk veel. Voor dat geld koop je een houten kist plus wieletjes, veeeel handiger.
Ik vind 100 piek wel belachelijk veel. Voor dat geld koop je een houten kist plus wieletjes, veeeel handiger.
Verwijderd
Wel handig voor als je met de trein gaat. Maar niet echt prettig met een big tower
.
Ik heb er ook gewoon wieltjes onder geschroeft
Ik heb er ook gewoon wieltjes onder geschroeft
Voor een piek heb je een mooi wagentje bij de Albert Heijn waar alles in past!>:)
Je hoeft er waarsch. alleen luchtbandjes onder te zetten om het schokken wat te minderen.:P
Je hoeft er waarsch. alleen luchtbandjes onder te zetten om het schokken wat te minderen.:P
Pagina: 1