Ik wil een kappotte disk naar Seagate sturen. Ik heb al een RMA confirmation gehad, maar blijkbaar doen ze nogal moeilijk over de packaging. Ze nemen naar eigen zeggen alleen Seagate approved packaging aan, en anders is je warranty void. De verpakking is te bestellen bij http://transpac.co.uk, maar omgerekend €10 euro voor een doosje met wat plastic vind ik een beetje prijzig, zeker gezien het feit ik ook nog m'n disk zelf op moet sturen a ~8€ verzendkosten.
Het gaat om een 250GB 7200.10 seagate barracuda die me €40 gekost heeft. Dat terugsturen moet toch wel goedkoper kunnen dan voor de helft van wat de disk gekost heeft? Doen ze echt zo moeilijk over de verpakking? Iemand met ervaringen hieromtrend?
Het gaat om een 250GB 7200.10 seagate barracuda die me €40 gekost heeft. Dat terugsturen moet toch wel goedkoper kunnen dan voor de helft van wat de disk gekost heeft? Doen ze echt zo moeilijk over de verpakking? Iemand met ervaringen hieromtrend?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.