Toon posts:

Aanschaf ALL-IN-ONE printer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.038 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik ben opzoek naar een All-in-one printer.
Wie heeft er tips en trucs??? :S

ik wil graag kunnen scannen/kopieren/printer.
twijfel nog tussen WiFi en/of Ethernet aansluiting.
Epson/HP/Brother/Canon/Lexmark ?????
ik wil zo af en toe ook foto's afdrukken.

Hoe is het gesteld met de WiFi beveiliging van printer??
En wie heeft er goede en/of slechte ervaringen met zijn/haar all-in-one printer? :)
Prijsklasse tot ca. €150,-

Elke reactie is welkom alvast bedankt. _/-\o_ d:)b

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Google al geprobeerd? Het schijnt dat je daar een heleboel tips en truuks kunt vinden!

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ofcourse, maar ben juist op zoek naar gebruikerservaringen!!
en die kom ik jammer genoeg weinig tegen.

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb ik nu de lexmark X4580 op het oog !!
hoe is de scan en afdruk foto kwaliteit van deze printer?
hoe zit het met WiFi verbinding??
Is het gemakkelijk in te stellen. wat is de MAX beveiligings encryptie WPA 2???
Moet je SSID van je draadloze netwerk aanstaan voor een verbinding met de printer??

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Ja ofcourse, maar ben juist op zoek naar gebruikerservaringen!!
en die kom ik jammer genoeg weinig tegen.
Kijk eens in onze eigen Pricewatch (Categorie Multifunctionele printers), daar staan ook user reviews bij. Verder kun je natuurlijk gewoon Google gebruiken voor reviews.

offtopic:
Ik vind de vraag van je TS eigenlijk een beetje nutteloos: jij wilt een printer en en dan moeten wij dat maar voor jou uitkiezen? Zo werkt dat niet imo. Nu je een printer op het oog hebt verandert de zaak natuurlijk, maar ik zou dat dan ook maar even in mijn TS zetten als ik jou was.

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:22:
Hallo iedereen ik ben opzoek naar een All-in-one printer.
Wie heeft er tips en trucs??? :S

ik wil graag kunnen scannen/kopieren/printer.
twijfel nog tussen WiFi en/of Ethernet aansluiting.
Epson/HP/Brother/Canon/Lexmark ?????
ik wil zo af en toe ook foto's afdrukken.

Hoe is het gesteld met de WiFi beveiliging van printer??
En wie heeft er goede en/of slechte ervaringen met zijn/haar all-in-one printer? :)
Prijsklasse tot ca. €150,-

Elke reactie is welkom alvast bedankt. _/-\o_ d:)b
Ik maak sinds april 2007 gebruik van een Canon Pixma mp510 (opvolger nu is mp520: andere kleurtjes maar 99% identiek aan mp510). Aardige AIO printer, alleen kan ik me soms DOOD ergeren aan de trage opstarttijd alvorens de eerste pagina eruit rolt (+-20 seconden). Daarentegen ben ik na 1 jaar nog steeds verbaast hoe snel hij een pagina kan kopieren. Niet zo snel als die vliegensvlugge lompe Nashuatec bakken zoals in mijn hogeschool, maar toch aardig snel. Ik gebruik vnl basisfuncties van mn mp510. Verder kan je printer ook instellen om na bepaalde tijd in standby/slaapmodus te vallen, best handig want verbruik is maar 0,2W. Foto's printen heb ik geen behoefte meer aan (lang leve Google Picasa, 22" + 32" lcd scherm), maar 10x15 cm zou hij zonder witranden printen. Canon AIO heeft overigens 1,8" schermpje voor weergave foto's op geheugenkaart, maar ik weiger dat te gebruiken wegens te klein en te weinig detail (kleurenweergave is pover, zeker ivm degelijke 22" scherm... Mijn inziens heb je voor 150euro al een aardig apparaat hoor.

Afhankelijk van je behoefte én je beschikbare ruimte zou ik toch opteren voor een printer met ethernet poort OF zelfs een draadloze (wifi) versie. M'n canon pixma mp 510 kan tevens draadloos werken via een optionele bluetooth module, maar verder als 10 meter reikt dat apparaatje helaas ook weer niet.. Momenteel baal ik immens hard dat ik "slechts" 1 usb 2.0 poort heb. Dit omdat de quasi volledig geupgrade pc van mijn ouders geeft parallelle printerpoort meer aan boord heeft en die HP Deskjet 710C duidelijk nog wel. MOmenteel aan twijfelen tussen al dan niet wifi printserver (Sitecom LN-308; Sitecom WL-201). Daarentegen kosten deze apparaatjes weer tussen de 59-69euro (Alternate.be)... De meerkost aan een ethernet poort/wifi printer ben je kwijt aan een al dan niet draadloze printserver.

It's up to you I guess.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CarLL op 26-06-2008 01:47 ]

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:54
Houd er wel rekening mee dat scannen niet altijd (nooit?) werkt via een printerserver.

Verder is het denk ik niet mogelijk om de scanopdracht op je all-in-one in te geven als je hem via het netwerk aansluit, aangezien hij niet weet naar welke computer hij het moet sturen (tenminste dat lijkt mij logisch). Dus als je all-in-one ergens ver weg hebt staan, moet je vaak heen en weer lopen als je een stapeltje papiertjes in wilt scannen. Iets om wellicht rekening mee te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door --Niels-- op 26-06-2008 01:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties zover.
Mijn ogen zijn nu gevallen op de Brother DPC-560CN
in de netwerkhandleiding staat dat je wel kunt scannen via netwerkverbinding.
en is de aanschaf van printerserver ook overbodig ivm de meegeleverde software!!
iemand ervaring met deze Brother AIO printer??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. Daarnaast zijn "Welke ... moet ik kopen?"-topics sowieso niet de bedoeling. Een Tweaker wordt in staat geacht zelf eisen te kunnen stellen, op zoek te gaan naar relevante info en tenslotte zelf een keuze te maken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.