Toon posts:

psp iso files verkleinen

Pagina: 1
Acties:
  • 996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

punt 1 . het gaat hier niet over warez want gekochte spellen omzetten naar iso files zodat je deze via memorystick kan spelen is niet ilegaal

punt 2 . Mijn vraag is gewoon of het mogelijk is om iso files te verkleinen zodat er meer op mijn memorystick passen

punt 3. jullie gooien veel te snel een slotje op mijn posten :(

punt 4. volgens mij is een forum opgeroepen om ervaring te delen en of vragen te stellen
en bij mijn weten is dit een normale vraag. 8)

zoniet dan verwacht ik graag uitgebreide toelichtingen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Hmm... Had ik daar net al niet iets over gezien...
JA! http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1299419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 15:06
Dat gaat ja, met bv zoals dit bv:
http://psp.console-tribe..../psp-iso-shrink-v232.html

Alleen moet je een afweging gaan maken tussen de compressie verhouding en de grootte, je kan het maximaal compressen, maar dan moet je PSP meer werken om het te decompressen, kan bij sommige games dus een nefast effect hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt er een .cso van maken die zijn vaak kleiner. Hou er wel rekening mee dat een .cso beter gecomprimeert is en dat de psp meer moeite moet doen om de bestanden te lezen. Er kan dus lag ontstaan in de game zelf. Het beste zijn gewoon de iso's op een grotere geheugenkaart, bv 4 gb.

Wat ik altijd gebruikte was YACC.

Je vorige topic was net gesloten, zou je dan niet eerst contact opnemen met een mod voordat je weer hetzelfde topic opnieuw opent, maargoed dat is niet aan mij.

[ Voor 25% gewijzigd door NeoMe op 25-06-2008 12:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:54:
punt 3. jullie gooien veel te snel een slotje op mijn posten :(

punt 4. volgens mij is een forum opgeroepen om ervaring te delen en of vragen te stellen

zoniet dan verwacht ik graag uitgebreide toelichtingen
Tip: lees Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Treed in contact met de moderator die je topic heeft gesloten, dat werkt veel beter :) .

offtopic:
eisen stellen op een forum is niet verstandig.

Anyway, zie de gegeven links en voor- en nadelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 25-06-2008 12:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:54:
punt 1 . het gaat hier niet over warez want gekochte spellen omzetten naar iso files zodat je deze via memorystick kan spelen is niet ilegaal
#care of jij het gekocht hebt. Supporten bij iso's en alles daar omheen doen we niet.
Zonder inzet en over zaken die we hier niet bespreken. Begin eens bij [faq]FAQ[/faq].
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.