GigaByte ma78gm-s2h met Scythe Infinity proc koeler ?

Pagina: 1
Acties:

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:48
Weet iemand of een Scythe Infinity koeler zonder problemen past in een Antec Sonata 3 kast met Gigabyte ma78gm-s2h moederboard en AMD 4850E processor ?

Ik zou dit namelijk graag passief willen gaan koelen, dus hoe groter de koeler hoe beter maar ik weet niet of dit wel gaat passen.
Als alternatief denk ik aan de Ninja Mini, of zijn er nog andere aanbevelingen ?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In een Antec Solo past een Scythe Ninja Mini op een Gigabyte ma78gm-s2h. Ik heb daarmee een AMD 4850e semi-passief gekoeld, namelijk door 2 casefans en geen fan op de Ninja.

• sanook
Die Ninja Mini zal ongetwijfeld passen, maar ik heb toch liever de Infinity dus vandaar mijn vraag.
Voor de volledigheid: Ik zei dat ik passief wil gaan koelen, maar wel met case fans.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waarom wil je een Infinity als je er geen fan op zet?
SPCR: Scythe Ninja or Infinity?

• sanook
Zonder fan is ie stiller...., en hoe groter de koeler hoe lager de temperatuur zou je zeggen dus vandaar bij voorkeur de Infinity en niet de Ninja Mini.

De link die jij geeft is overigens een vergelijking tussen Infinity en een (gewone) Ninja. Volgens mij is de (gewone) Ninja niet meer leverbaar, nog wel de Ninja Mini maar dat is een ander (kleiner) formaat dus gaat een vergelijking een beetje mank.

[ Voor 9% gewijzigd door sanook op 25-06-2008 12:34 ]