Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

faxen via pc

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik loop momenteel stage en heb een opdracht gekregen om uit te zoeken of het mogelijk is om via de pc te faxen VIA de hp printer (office jet 3610) dit is vast wel mogelijk.
maar hoe kan ik dit makelijk realiseren?

alvast bedankt

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:19:
hey,

Ik loop momenteel stage en heb een opdracht gekregen om uit te zoeken of het mogelijk is om via de pc te faxen VIA de hp printer (office jet 3610) dit is vast wel mogelijk.
maar hoe kan ik dit makelijk realiseren?

alvast bedankt
Je zou het handmatig kunnen doen, Druk er een modem kaartje in. Installeerd software om mee te faxen. Scan document. En zeg tegen scan programma dat hij dat bestand moet faxen.

Misschien dat die software zelfs die printer/scanner als bron kan nemen...

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:50
Al gekeken naar de mogelijkheden die de HP software bied?

Richard

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien een hele domme optie, maar lees de handleiding? Het lijkt me dat een OfficeJet dat gewoon kan met de standaard megeleverde software.

met ^^ dus

tweede optie: kijk op de pagina van HP of jouw model erbij staat en kijk naar de mogelijkheden

derde optie: google is je vriend

Ik zie dat dit je eerste post is: in de Registratievoorwaarden en FAQ kon je zien dat het hier geen helpdesk is. Er wordt dus verwacht dat je bovenstaande opties alledrie al geprobeerd hebt voor je een topic opent. Als daar niet uitkomt wat je wilt typ je dat hier zo uitgebreid mogelijk (wat staat er in de handleiding en waarom werkt dat niet, wat is er onbegrijpelijk aan de HP-software of geeft die een foutmelding die met Google niet op te lossen is enz)

Succes met verder zoeken!

[ Voor 71% gewijzigd door gwystyl op 25-06-2008 10:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Stageopdrachten en huiswerk mag je ook zelf oplossen.

Als het echt lastig is, dan kun je beargumenteerd een vraag stellen, maar simpelweg 'kenda' hier vragen zonder zelf moeite te doen is niet wat we hier graag zien :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.