Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vreemde lay out

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
Na een onbeheerste toetsaanslag zie ik het forum op een vreemde manier. Iemand een idee hoe ik het weer ongedaan kan maken?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jr01/Public/Naamloo.jpg

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

ctrl-f5 (harde refresh) al geprobeerd?

Lieve Devvers overigens :) .

DM!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Welke browser en OS gebruik je?
Doet me nl. denken aan iets vergelijkbaars (maar niet precies hetzelfde) als het 'switch page direction' in het rechtermuisknopmenu van Firefox onder Ubuntu.

PV Output

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Quincy5 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:00:
Welke browser en OS gebruik je?
Doet me nl. denken aan iets vergelijkbaars (maar niet precies hetzelfde) als het 'switch page direction' in het rechtermuisknopmenu van Firefox onder Ubuntu.
Als je goed kijkt dan zie je dat het Opera is ;)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb zo ongeveer het zelfde, ik kan geen screenshots maken helaas, maar ik zit hier op een Win98 machine met IE6. Alles is door elkaar, het Quick Reply veld waar ik dit intik zit precies boven de TS(dan bedoel ik precies bovenop de tekst), ik zie de naam van Erkens in plaats van de naam van TS en de namen van de rest van de posters zijn verdwenen. Verder zijn er posts door elkaar gehusseld, icoontjes weg of verplaatst, kortom, een groot zooitje. Tot 2 dagen geleden heeft het prima gewerkt, en ctrl+F5 heb ik uiteraard geprobeerd.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Glaanieboy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:49:
Ik heb zo ongeveer het zelfde, ik kan geen screenshots maken helaas, maar ik zit hier op een Win98 machine met IE6. Alles is door elkaar, het Quick Reply veld waar ik dit intik zit precies boven de TS(dan bedoel ik precies bovenop de tekst), ik zie de naam van Erkens in plaats van de naam van TS en de namen van de rest van de posters zijn verdwenen. Verder zijn er posts door elkaar gehusseld, icoontjes weg of verplaatst, kortom, een groot zooitje. Tot 2 dagen geleden heeft het prima gewerkt, en ctrl+F5 heb ik uiteraard geprobeerd.
Windows 98 is out off support ga eens upgraden :+

Denk dat er een cach file corrupt is?
Probeer je IE cache (opera ook??) te legen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Glaanieboy gebruik je toevallig een aangepaste stylesheet om spoilers zichtbaar te maken, waarbij de css een ie7 css bestand aanroept?

[ Voor 4% gewijzigd door jerbro op 25-06-2008 15:49 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@ onbekende persoon (wantik kan de naam niet zien :+). Yep, die gebruik ik, ga ik meteen uitzetten (en als dat werkt Atlex schoppen :p)

Edit: Bingo. Kut-IE :(

[ Voor 8% gewijzigd door Glaanie op 25-06-2008 15:13 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

NaB dus :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.