Na een onbeheerste toetsaanslag zie ik het forum op een vreemde manier. Iemand een idee hoe ik het weer ongedaan kan maken?
Als je goed kijkt dan zie je dat het Opera isQuincy5 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:00:
Welke browser en OS gebruik je?
Doet me nl. denken aan iets vergelijkbaars (maar niet precies hetzelfde) als het 'switch page direction' in het rechtermuisknopmenu van Firefox onder Ubuntu.
Windows 98 is out off support ga eens upgradenGlaanieboy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:49:
Ik heb zo ongeveer het zelfde, ik kan geen screenshots maken helaas, maar ik zit hier op een Win98 machine met IE6. Alles is door elkaar, het Quick Reply veld waar ik dit intik zit precies boven de TS(dan bedoel ik precies bovenop de tekst), ik zie de naam van Erkens in plaats van de naam van TS en de namen van de rest van de posters zijn verdwenen. Verder zijn er posts door elkaar gehusseld, icoontjes weg of verplaatst, kortom, een groot zooitje. Tot 2 dagen geleden heeft het prima gewerkt, en ctrl+F5 heb ik uiteraard geprobeerd.
A Soldiers manual and a pair of boots.
[ Voor 4% gewijzigd door jerbro op 25-06-2008 15:49 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Glaanie op 25-06-2008 15:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq