Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sirka|IA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08-2008
hoi allemaal ..
even een klein verhaaltje ....ik ben in het bezit van een I-Mate/K-Jam. niets speciaals voor jullie denk ik, maar wel voor mij ik heb hem veel nodig voor mijn werk! ik heb het toestel al vanaf 2006..voor mij een topding echt klasse!!.
nu heb ik op MP (marktplaats een HTC Touch gekocht) ik dacht bijna het zelfde dus zal wel goed werken ...niets van waar dus ....komt de buurjongen naar mij toe en zegt ik kan die oude telefoon ook een Update geven ! .ik zeg kan dat?? ja geen probleem zegt hij ...dus hij weg ...komt na een uur of 3 terug ...hoofd naar beneden ..en zegt ....oei Ben ...hij doet het niet meer ...ik was en ben en heb er nu zo de schurft in !! :( (ik heb hem echt nodig voor mijn werk) en om nu weer een toestel te kopen gaat wel erg ver!! ;(
kost wat het kost wil ik mijn I-mate weer goed hebben al kost het mij een aantal euro's maakt mij niks uit ...
op het scherm staat nu IPL 2.16/SPL 2.16.. rechts boven ..(RUU)
en drie hele mooie kleuren ..Rood/Groen/Blauw/ en een witte streep onderin!!! echt wat moet ik hier mee!! ;( ;(

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 12:49
Het klinkt als een Foute ROM/Bios flash, Probeer even zelf wat inzet te tonen door die foutcode in google te gooien en kijken wat eruit komt!

En verander je TS naam eventjes, ik snap de frustratie alleen zo weten de GOT'ers niet waar het hier over gaat en weten dus ook niet gelijk of ze hun kennis hierbij kunnen toepassen.

[ Voor 39% gewijzigd door Sqorpius op 25-06-2008 09:34 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

scorpie

Supra Addict

Sqorpius schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:33:
Het klinkt als een Foute ROM/Bios flash, Probeer even zelf wat inzet te tonen door die foutcode in google te gooien en kijken wat eruit komt!

En verander je TS naam eventjes, ik snap de frustratie alleen zo weten de GOT'ers niet waar het hier over gaat en weten dus ook niet gelijk of ze hun kennis hierbij kunnen toepassen.
Titel kun je zelf niet meer wijzigen.

Ontopic: Kun je dat apparaat niet naar een servicepunt brengen waar ze die firmware _wel_ netjes voor je kunnen upgraden?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
je moet even een originele rom zoeken, die eventjes erin flashen en het zou weer moeten werken..
weet niet waar je in de buurt woont, maar anders mag je ook hier langskomen dat ik het even voor je doe ( krijg je nog kopje koffie/bakje thee of glaasje fris ook :P ) woon in Assendelft, is vlakbij Amsterdam :)

[ Voor 7% gewijzigd door J.Thermaltaker op 25-06-2008 09:43 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Open deur, maar ik trap 'm toch maar in: doe geen rom-updates als je niet weet wat het risico is met spullen die je nodig hebt voor je werk, en laat dat al helemaal niet doen door een buurjongen die het blijkbaar ook niet goed weet?

Om je wat verder te helpen: kijk eens rond op het forum van xda-developers.com. Daar zijn roms voor de meeste HTC toestellen (jouw I-mate Jam is een HTC Magicia). *weg* (warez).
Daar staan onder het kopje 'upgrading etc' verschillende roms, en ook een manier hoe je makkelijk update. Ooko kan je daar vragen wat je moet doen als hij het niet meer doet.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 25-06-2008 11:14 ]

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
Zoals hierboven al gezegd wordt, gewoon nieuwe rom flashen.

Downloaden van HTC site (indien unlocked versie, anders van site van provider)
USB kabel erin en aansluiten op PC (geen active sync connectie nodig)

Rom update starten van eerder gedownload bestand.

10 minuten later zou alles weer moeten werken.

Zelfde als, Thermaltaker, woon je dicht bij dan wil ik het wel voor je doen.
(den haag/Amstelveen)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Een hele handige tip, maak je verhaal eens leesbaarder?

- Welke is er nu defect? Je I-Mate of de HTC Touch?
- Waar is het flashen fout gegaan
- Al geprobeerd standaard rom te flashen aangezien het toestel in de Boot Loader zit
- Via welk O.S. is geprobeerd te flashen? Als het vista is, probeer eens Windows XP aangezien die beter is.
- Welke firmware werd er getracht erop geflashed te worden?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54
In deze thread kan je alles vinden over het upgraden van een K-Jam. Ook wat je moet doen als je toestel in de boot-loader vast zit (en dat zit-ie). Het lijkt misschien hopeloos maar als je de stappen volgt moet je er wel uit komen. Is mij ook al vaak overkomen. Succes.

[ Voor 20% gewijzigd door Kassad op 25-06-2008 09:45 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Sirka|IA
pfff klink allemaal leuk geloof jullie echt !!! maar heb er echt geen moer verstand van ...
mijn werk is motoren en hele dikke autos! ''telefoon's'' ik kan ze aan zetten text mee verwerken navigeren en meer niet

en nee ik woon in Tiel ....al kost het mij 50 euro ik wil dat ding weer aan de praat krijgen!!
shit zooi!!!

• J.Thermaltaker
Sirka schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:42:
pfff klink allemaal leuk geloof jullie echt !!! maar heb er echt geen moer verstand van ...
mijn werk is motoren en hele dikke autos! ''telefoon's'' ik kan ze aan zetten text mee verwerken navigeren en meer niet

en nee ik woon in Tiel ....al kost het mij 50 euro ik wil dat ding weer aan de praat krijgen!!
shit zooi!!!
je hebt vast een auto? als je deze kant op rijdt kan ik het zo doen :P of je rijdt langs Eximius

Verwijderd

Ik begrijp je boosheid goed hoor, maareh... wat ik je eigenlijk hoor zeggen is dat je er helemaal niet zelf mee aan de slag wilt, maar iemand wilt betalen om het voor je te doen?
Dan zou ik zeggen zoek de dichtstbijzijnde servicedealer op en open geen thread op T.net?

Beetje vreemd als je het probleem niet zelf wilt oplossen? :/

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, als je met zo'n instelling aan komt dan zit je hier sowieso verkeerd. ;) We begrijpen wel dat je hierdoor gefrustreerd bent, maar bij aanmelding op deze site moet je ook wel hebben gelezen dat we hier geen kant-en-klaar helpdesk zijn.
We kunnen je best helpen, en wellicht wel zorgen dat je apparaat kostenloos weer gaat werken, maar dan moet je zelf ook wel meehelpen en wat inzet tonen. Zo moeilijk hoeft het echt niet te zijn. :)

Daarnaast is er ook al aangegeven dat je misschien beter een zaak kan zoeken die deze apparaten kan upgraden, deze zullen hem voor een lage prijs ook wel voor je herflashen.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
J.Thermaltaker schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:44:
[...]

je hebt vast een auto? als je deze kant op rijdt kan ik het zo doen :P of je rijdt langs Eximius
Is een mogelijkheid inderdaad,
Maar als je even dit topic in de gaten houd denk ik dat er nog wel mensen zijn die dichterbij wonen die hem voor een biertje weer repareren voor je :)

• Sirka|IA
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:47:
Ik begrijp je boosheid goed hoor, maareh... wat ik je eigenlijk hoor zeggen is dat je er helemaal niet zelf mee aan de slag wilt, maar iemand wilt betalen om het voor je te doen?
Dan zou ik zeggen zoek de dichtstbijzijnde servicedealer op en open geen thread op T.net?

Beetje vreemd als je het probleem niet zelf wilt oplossen? :/
nee nee dat bedoel ik echt niet ik heb al van alles geprobeerd..maar ik krijg het niet voor elkaar wat ik ook doe ....maar met die 50 euri bedoel ik dat is zoveel plezier heb ...onee had met dat toestel dat ik hem weer inorde wil hebben kost wat het kost ..
dat bedoel ik ermee met die 50 euri!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Dat rood groen blauw scherm hoort bij het HardSPL'en. Is verder niks mis met je toestel.
Als die buurjongen het nou even opnieuw probeert, nu met een geschikte versie van de xda-site, moet dat goedkomen. Waarschijnlijk heeft hij een ROM gebruikt die niet compatible is.
Ook kan het wel even duren, voordat die kleuren verdwijnen, soms tot 10 minuten: heb je em niet te snel van de computer gerukt uit boosheid?
Sterkte ermee.
Je kan het zelf proberen. Er staan verscheidene "how to" topics over het flashen op die site.
Had er ook de ballen verstand van, maar is me gewoon gelukt. Vergt een half uurtje leeswerk en stappenplan is heel duidelijk. Enige wat je nodig hebt is de datakabel/usbkabel!

Sterkte!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Dus je hebt een klantenservice of een servicecenter nodig ipv een discussieforum :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18

MsG

Forumzwerver

Als je de code achter het batterijplekje registreert op de HTC site kan je de Rom ook downloaden, dan weet je zeker dat je een goede hebt. Misschien zelfs wel WM6

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Komt dit bekend voor?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilitysite.com/reviews/kjamromupgrade/kjamromupgrade_afterstartin.jpg

Een handleiding voor het flashen van de K-Jam is hier te vinden, ben er vrij zeker van dat je dit zelf kunt doen.

Op de I-Mate site kun je de downloads vinden.

Succes ;)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 19:35
Sirka schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:50:
[...]

nee nee dat bedoel ik echt niet ik heb al van alles geprobeerd..maar ik krijg het niet voor elkaar wat ik ook doe ....maar met die 50 euri bedoel ik dat is zoveel plezier heb ...onee had met dat toestel dat ik hem weer inorde wil hebben kost wat het kost ..
dat bedoel ik ermee met die 50 euri!
Wat heb je zelf al gedaan?

Je loopt alleen maar te roepen dat je boos bent, het ding nodig hebt enzovoort, maar echt stappen die gedaan zijn niet.

Er wordt al meerdere malen aangegeven welke stappen je kunt nemen om hem weer terug te flashen. Ik begrijp niet waarom je hier nog niet mee aan de slag bent gegaan. Wat verwacht je nog van ons? Dat we langskomen ofzo?

• Sirka|IA
pffff ja dat komt mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekent voor die kleurtjes!!!
waardeloos he .....snik

• J.Thermaltaker
Sirka schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:21:
pffff ja dat komt mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekent voor die kleurtjes!!!
waardeloos he .....snik
leuke opmerking.. maar wat wil je dat we ermee doen?
heb je ondertussen al iets geprobeerd? zoniet, ben je nog van plan om uberhaupt iets te doen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic voldoet niet aan wat we hier verwachten. Neem Windows Based Mobiles & PDA's Beleid nog eens door. Probeer daarnaast bij een volgende poging in het juiste topic begrijpelijke taal te schrijven. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.