Beste,
Sinds een paar dagen heb ik zeer hatelijk fps drops in zowat ieder spel.
Als ik nu bv zelfs Need for speed underground 2 speel op alles max, heb vaak een drop van 75 ( v-sync ) naar 30 en een seconde later terug 75. als ik gewoon in de zelfde straat blijf rijden waar je zou denken van hier is geen reden voor zo'n drop.
Bij cod4 alles max als ik naar een muur kijk heb ik een fps van 75 ( v-sync ) en dan plots drop naar 45 en iets later terug 75.
Het is een raadsel voor mij hoor. Ik word er persoonlijk gek van.
Ik heb alles al eens terug op stock gezegt, virus scan, spyware scan, diskeeper eens laten draaien. niks helpt, volledig geupdate. nieuwste drivers van alles.
Ook Race driver grid, valt gewoon niet te spelen ;s 35 fps 1280*1024 zonder AA
ik weet niet meer wat ik kan doen?
Eerst dacht ik men temps ben nu benede komen zitten in de living, cpu max 55 graden
gpu komt niet boven de 60
wat kan ik doen? help me, ik ben ten einden raad.
Specs
Intel q6600 B3 @ 3.0Ghz
Sapphire HD3870x2 878/955 rivaturner om fanspeed aan te passe naar 75 %
transcend 2*1 gb 4-4-4-12 pc6400
Msi p35 platinum
antec truepower quattro 850 watt
Sinds een paar dagen heb ik zeer hatelijk fps drops in zowat ieder spel.
Als ik nu bv zelfs Need for speed underground 2 speel op alles max, heb vaak een drop van 75 ( v-sync ) naar 30 en een seconde later terug 75. als ik gewoon in de zelfde straat blijf rijden waar je zou denken van hier is geen reden voor zo'n drop.
Bij cod4 alles max als ik naar een muur kijk heb ik een fps van 75 ( v-sync ) en dan plots drop naar 45 en iets later terug 75.
Het is een raadsel voor mij hoor. Ik word er persoonlijk gek van.
Ik heb alles al eens terug op stock gezegt, virus scan, spyware scan, diskeeper eens laten draaien. niks helpt, volledig geupdate. nieuwste drivers van alles.
Ook Race driver grid, valt gewoon niet te spelen ;s 35 fps 1280*1024 zonder AA
ik weet niet meer wat ik kan doen?
Eerst dacht ik men temps ben nu benede komen zitten in de living, cpu max 55 graden
gpu komt niet boven de 60
wat kan ik doen? help me, ik ben ten einden raad.
Specs
Intel q6600 B3 @ 3.0Ghz
Sapphire HD3870x2 878/955 rivaturner om fanspeed aan te passe naar 75 %
transcend 2*1 gb 4-4-4-12 pc6400
Msi p35 platinum
antec truepower quattro 850 watt