Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Verwijderd
Mooiste foto vind ik nummer 5. Wat een goede schutkleur heeft dat wrattenzwijn! De laatste is trouwens ook mooi.
Kan je ze niet klikbaar maken voor grotere versies?
Kan je ze niet klikbaar maken voor grotere versies?
Verwijderd
[leek]
Wat een saaie foto's, alleen de laatste vind ik wel wat hebben
[/leek]
Ik ben er overigens deze maand ook nog geweest, was gezellig.
Wat een saaie foto's, alleen de laatste vind ik wel wat hebben
[/leek]
Ik ben er overigens deze maand ook nog geweest, was gezellig.
Meeste foto's vind ik niet bijzonder en lijken meer op vakantiekiekjes. nr's 3,5 en 9 vind ik meer dan dat..
nr. 3 vind ik mooi maar had nog mooier geweest als het groen op de voorgrond iets minder voor de aap zat. nr 5 is gaaf, zeker de kleuren! Ook deze had in mijn ogen mooier geweest als het hek op de voorgrond of iets kleiner of iets scherper was.
nr. 3 vind ik mooi maar had nog mooier geweest als het groen op de voorgrond iets minder voor de aap zat. nr 5 is gaaf, zeker de kleuren! Ook deze had in mijn ogen mooier geweest als het hek op de voorgrond of iets kleiner of iets scherper was.
Festina lente
Ik vind dit inderdaad nog meer kiekjes dan echte "foto's" (als je begrijpt wat ik bedoel).
#3 vind ik die plant op de voorgrond jammer, doet voor mij meer kwaad dan goed.
#4 heeft geen onderwerp, je kijkt een aap op z'n rug, dat is niet leuk, dan een stuk kooi, ook niet leuk, en dan een onscherpe aap op de achtergrond, ook niet leuk.
#5 te gekke foto! Jammer dat er zoveel op de voorgrond zit, dat had iets minder mogen zijn, maar het beeld is echt tof!
#6 is net als #4. Je ziet de olifant niet, en het bordje ook niet.
Misschien wat hard, maar goed bedoeld
#3 vind ik die plant op de voorgrond jammer, doet voor mij meer kwaad dan goed.
#4 heeft geen onderwerp, je kijkt een aap op z'n rug, dat is niet leuk, dan een stuk kooi, ook niet leuk, en dan een onscherpe aap op de achtergrond, ook niet leuk.
#5 te gekke foto! Jammer dat er zoveel op de voorgrond zit, dat had iets minder mogen zijn, maar het beeld is echt tof!
#6 is net als #4. Je ziet de olifant niet, en het bordje ook niet.
Misschien wat hard, maar goed bedoeld
Ik vind het juist een van de betere dierentuin series die ik hier de afgelopen tijd gezien heb.
Jammer van dat plantje bij #3, anders was het een heel mooie foto geweest.
Dat zwijn, leuk, laatste foto, prima.
Nee echt, ik vind het zo gek nog niet.
Jammer van dat plantje bij #3, anders was het een heel mooie foto geweest.
Dat zwijn, leuk, laatste foto, prima.
Nee echt, ik vind het zo gek nog niet.
Pagina: 1