Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Slaapstand herstarten/opnieuw laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben zo stom geweest om mijn laptop uit te zetten van plaats in slaapstand. Nou ben ik allemaal oefen examen vragen kwijt die niet opnieuw geladen kunnen worden (moet dan een geheel nieuw account aanvragen en daar heb ik ten eerste geen tijd voor want heb deze week mijn examens en is weer een hoop geld terwijl ik het nog maar heel even nodig heb!)

Nou vroeg ik mij af of het mogenlijk is om de laatste keer van dat hij in slaapstand is geweest, weer te herladen?

Ik hoop dat dit mogenlijk is!

Het gaat hier om een windows XP Professional met Service Pack 3

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 00:25 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:23:
Nou vroeg ik mij af of het mogenlijk is om de laatste keer van dat hij in slaapstand is geweest, weer te herladen?
Als je Hibernate /Suspend2Disk bedoelt, dan zou je theoretisch hiberfil.sys kunnen gebruiken om je systeem te hervatten, alleen kun je die niet zelf zonder die-hard progwerk aanroepen.

Als je echt Suspend To Ram (sluimerstand) hebt gebruikt ben je je data kwijt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
okeey jammer.

Ik heb het zelf nog geprobeerd door een boot cd te maken en vervolgens de hyberfil.sys te kopieren, daarna laptop opnieuw in slaapstand gezet, toen weer boot cd gebruikt om de hyberfil.sys terug te zetten.
Echter starte hij op in de nieuwe toestand, en niet de vorige. Misschien dat er toch nog meer bestanden worden gebruikt, en niet alleen hyberfil.sys?
Ik gebruikte echt slaapstand / hibernate / Suspend2Disk. Maar denk dat het evengoed verloren is gegaan.