Toon posts:

[MacBook] enkele vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een student toegepaste informatica en ik ben geïnteresseerd om een mac te kopen. Maar ik heb hier een paar vragen over.
Het is vooral omdat ik in VB moet kunnen programmeren en ik heb software engineering(daarvoor gebruik ik IBM retional software architecture ). Ik heb ook C,C++,C#, SQL, PHP, Javascript enz..
Mijn vraag is dus of het wel de moeite is om een mac te kopen en ik heb geen zin om constant bootcamp met XP te draaien om alles te kunnen gebruiken.
Alcast bedankt voor de informatie.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi braes, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten enige mate van eigen inzet. Zo verwachten dat je eerst zelf dingen uitzoekt en dingen uitprobeerd. Zo zou je kunnen kijken naar de systeemeisen van de programma's die je wilt gaan gebruiken of deze ook voor Mac OS X geschikt zijn. Mocht dat bijvoorbeeld niet zo zijn, dan zou kunnen kijken of er goede alternatieven zijn. Mocht er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk vermeld wat je probleem is, wat je zelf hebt gedaan en gezocht en waarom het niet werkte.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.